כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
אנטישמיות מחרידה

הכתב החסידי הסתנן להפגנה אנטי ישראלית ויצא משם בהלם

שלומי זייאנץ כתב מגזין 'עמי' הפופולרי בארה"ב, הסתנן להפגנה אנטי ישראלית אנטישמית של תומכי טרור ואוהדי חמאס שקראו להשמדת ישראל. שלומי גילה כי המפגנים רוצים להשמיד את ישראל, ופחות בקטע של זכויות אדם

הכתב החסידי הסתנן להפגנה אנטי ישראלית ויצא משם בהלם
שלומי זייאנץ בהפגנה צילום: באדיבות המצלם

עשרות אלפי אנשים ברחבי ארצות הברית מפגינים מזה חודשים נגד ישראל. בהפגנות המפגינים טוענים כי הם בעד זכויות אדם ונגד הרג פלסטינים, וההפגנות נגד ישראל מגיעות בגלל המלחמה ולא משנאת יהודים.

אך בימים האחרונים הסתנן לתוך ההפגנות שלומי זייאנץ, כתב חסידי ממגזין 'עמי' הפופולרי בארה"ב, שם שמע בגלוי קריאות לרצח יהודים. "אלו דברים שקראתי עליהם וראיתי בתקשורת במשך שנים, אבל כשאתה עומד באמצע קהל שצועק קריאות לרצח, זה פשוט מכה בך חזק, לשמוע את הקריאות האלה באמריקה זה יותר מפחיד" אמר ל'בחדרי חרדים'.

צילום מסךשלומי זייאנץ על שער מגזין עמי שסיקר בהרחבה את ההפגנהצילום: צילום מסך

שלומי פרסם את הרשמים מההפגנה בטקסס במגזין שמתפרסם היום: "זה היה ביום בהיר בעיר הבירה של טקסס, אוסטין, שני רעולי פנים (אני והרב אריה וולבה מטקסס) יצאנו מטנדר אפור כשאנו לובשים כאפייה. הסתכלנו סביבנו בעצבנות, סוקרים את הקהל ההולך וגדל שנוהר אל בניין הקפיטול של מדינת טקסס".

שלומי ממשיך לתאר: "נעלנו את המכונית וירדנו במורד הגבעה המובילה לכניסה לבניין הקפיטול, התמזגנו בתוך הקהל הצעיר, כמעט כולם לובשים כאפייה. הצלילים מתגברים יותר ויותר ככל שאנו מתקרבים למוקד האקשן, שבו קבוצה גדולה של אנשים הקימה עצרת ומפגינה לזכר 76 שנות ה"נכבה". פעילים צעירים מנופפים במגפונים צועקים סיסמאות לעבר הקהל והקהל צועק חזרה".

"עמדנו בצד, מסתכלים על הכאוס. שנינו מודעים לחלוטין לכך שאם זהותינו האמיתית תיחשף, אנו עלולים להיות בסכנה מיידית, שמענו קריאות לרצח יהודים, קריאות אנטישמיות, זה נראה שהמפגינים לא באו להפגין בעד עזה, אלא נגד יהודים, המפגנים קראו קריאות להשמדת ישראל, אלו היו רגעים מפחידים עד שיצאנו משם".

שלומי זייאנץ מלחמת חרבות ברזל אנטישמיות טקסס חמאס מגזין עמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד