כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
הכניסה הגדולה ביותר

בראשות הגאב"ד: מאות מתפללים נכנסו הלילה לקבר יוסף

מאות בני אדם נכנסו הלילה להתפלל בקבר יוסף שבשכם. ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "בזמן קשה לעם ישראל באנו להתחבר לשורשים ללמוד מיוסף הצדיק". בין הבאים היה הגאב"ד הגר"מ גרוס שהתפלל בקבר יוסף

בראשות הגאב"ד: מאות מתפללים נכנסו הלילה לקבר יוסף
הגאב"ד הגר"מ גרוס בקבר יוסף הלילה צילום: באדיבות המצלם

הלילה התקיימה כניסה לקבר יוסף, בראשות הגאב"ד הגר"מ גרוס שהגיע להתפלל עם מאות האנשים שהגיעו מכל רחבי הארץ להתפלל בקבר, זאת כחלק מהכניסות הקבועות של מועצה אזורית שומרון בליווי צה"ל ובסיוע מתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של מועצה אזורית שומרון. מדובר בכניסה הגדולה ביותר מאז המלחמה.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "הגענו לכאן בלילה קשה, אחרי פיגוע קשה, לא רחוק מכאן ביציאה משכם, כנגד חיילים יקרים שהגנו על בטחון כל עם ישראל, ובהמשך לאירוע הקשה שהיה היום בעזה. הגענו לכאן, להתחבר לדמותו של יוסף צדיק שמעולם לא נשבר, גם ברגעים הכי קשים שהוא היה הכי למטה והגיע למלוכה למעלה. אנחנו בזמן קשה לעם ישראל, בו הוא נלחם על קיומו. באנו להתחבר לשורשים, ללמוד מיוסף הצדיק".

עוד אמר: "התפללנו כולנו להצלחתם של חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, בעזה, בצפון, ביהודה ושומרון ובכל מקום. הגענו לכאן כדי להתפלל להחזרתם של אחינו ואחיותינו החטופים בעזה בשלום בעזרת ה', מתוך גבורה ועוצמה. כולנו שולחים יד מחבקת לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון. אנחנו מצפים מהממשלה ללמוד מיוסף הצדיק ולאזור עוז וגבורה. לעולם לא נישבר, עם ישראל ינצח. נזכה לגאול את ארץ ישראל ונכה אחת ולתמיד את אויבינו".

ראש מועצת שומרון הודה לחיילי חטיבת שומרון בראשותו של המח"ט אל"מ שמעון סיסו, קצין ההגמ"ר, ולמתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון שסייעו ואפשרו את הכניסה.

מלחמת חרבות ברזל יוסי דגן שכם קבר יוסף מרדכי גרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד