כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
סוף לביזיון

אונר"א קיבלה הוראה לפנות את המבנים בירושלים 

רשות מקרקעי ישראל הודיעה לארגון אונר"א שחלק מעובדיו התגלו כרוצחי חמאס, וכי עליהם לפנות לאלתר את המשרדים בשכונת מעלות דפנה בירושלים. אונר"א מחזיקה שלא כחוק בשטח של 36 דונמים למרות שמלוא שטח הקרקע הופקע

אונר"א קיבלה הוראה לפנות את המבנים בירושלים 
הפגנה מחוץ למשרדי אונר"א צילום: אם תרצו

רשות מקרקעי ישראל הודיעה לסוכנות לפליטים פלסטינים אונר"א, כי עליה לפנות את המשרדים בשכונת מעלות דפנה שבירושלים, זאת לאחר שהתקבל האישור המשפטי לכך. כך הודיע שר השיכון יצחק גולדקנופף בכנס לשכת עורכי הדין באילת. 

במכתב שנשלח לאונר"א ממנהל מקרקעי ישראל, נודע כי אונר"א מחזיקה שלא כחוק בשטח של 36 דונמים בשכונת מעלה דפנה, זאת למרות שמלוא שטח הקרקע הופקע על ידי מדינת ישראל בשנת 2006.

הרשות אף דורשת דמי שימוש על סך 27 מיליון שקלים בגין כל השנים בהן בוצעו ההפרות. בשבועות הקרובים מתכננים ברשות מקרקעי ישראל שלא לחדש את ההתקשרות בשאר המשרדים של אונר"א בירושלים, בגבעה הצרפתית ובכפר עקב. 

כזכור, עשרות מעובדי אונר"א היו מעורבים בטבח שמחת תורה בשבעה באוקטובר כך על פי דובר צה"ל ופרסומים בתקשורת הזרה. עובד אונר"א נראה חוטף גופת ישראלי לעזה, עובד אחר השתתף באופן אקטיבי ברצח יהודים בשטחי ישראל, עובדים נוספים היו מעורבים בחטיפה וברצח, מתקנים של הארגון בעזה שימשו לירי על ישראלים ונתנו סיוע לוגיסטי למנהרות התת-קרקעיות של חמאס.

הפגנה מחוץ למשרדי אונר"א צילום: אם תרצו

בתנועת 'אם תרצו' שפעלו רבות לכך, הביעו סיפוק מהמהלך ושיבחו את השר גולדקנופף לאחר שהפעילו לחצים אדירים בשטח מול משרדי הממשלה ומול נבחרי הציבור.   

בניהו בן שבת, רכז פעילויות השטח בתנועת אם תרצו, מסר: "בחודשים האחרונים קיימנו עשרות הפגנות, משמרות ומיצגי מחאה מול משרדי אונר"א, שלחנו אלפי הודעות לשרים ואלפי מכתבים לשרים ולראש המל"ל בדרישה לסיים את הפארסה של הנוכחות של ארגון הטרור אונר"א בירושלים. אנו מתרגשים לגלות כי הלחץ הציבורי נשא פרי. יישר כח לשר גולדקנופף על הנחישות! לא אלמן ישראל".

אונר"א מלחמת חרבות ברזל חמאס אם תרצו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד