ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
מבקרת בישראל

ברוסיה תוקפים את היילי: "שוב פוליטיקאי אמריקני מפיץ שקרים מגוחכים"

שגרירות רוסיה בישראל יצאה בהודעה נגד ניקי היילי שמבקרת בישראל בימים אלו, בעקבות מתקפה שלה על רוסיה: "יהיה מפתיע אם ביקורה בישראל יתקיים מבלי שהיא תזכיר את רוסיה"

ברוסיה תוקפים את היילי: "שוב פוליטיקאי אמריקני מפיץ שקרים מגוחכים"
הקרמלין צילום: unsplash

ניקי היילי טענה בריאיון שהעניקה ל"ישראל היום", כי רוסיה העבירה מידע מודיעיני לחמאס ב-7 באוקטובר. ברוסיה תקפו בתגובה, ואמרו כי פעם נוספת בארה"ב מפיצים שקרים מגוחכים נגד רוסיה. 

שגרירות רוסיה בישראל מסרה לאחר הריאיון: "זה יהיה מפתיע אם ביקורה בישראל של הפוליטיקאית האמריקנית והדיפלומטית לשעבר, ניקי היילי, יתקיים מבלי שהיא מזכירה את רוסיה".

עוד מסרו הרוסים: "בראיון ל'ישראל היום', החליטה גברת היילי, הידועה ב׳אהבתה׳ ארוכת השנים לארצנו, לתקוע בראש הציבור הישראלי ׳גרסה׳ שהמציאה ברוח תיאוריות הקונספירציה על ׳מעורבותה׳ המדומיינת של רוסיה בארגון מתקפת הטרור על ישראל ב-7 באוקטובר". 

"למען האמת, הדברים של ניקי היילי לא ממש טריים, והיא כבר ניסתה לקדם אותן בשנה שעברה. שוב פוליטיקאי אמריקני מפיץ שקרים מגוחכים, בוטים וללא שום ראיות. זהו כזב. עמדתה של רוסיה בנוגע לטרגדיה ב-7 באוקטובר הוצהרה שוב ושוב בכל הרמות", נמסר מהשגרירות הרוסית. 

במסגרת ביקורה בישראל היילי, קיימה סיירה אתמול בגבול הצפון יחד עם ח"כ דני דנון. השניים נפגשו עם הש'ייח מוופאק טריף ונכבדי העדה הדרוזית. לאחר מכן נסעו השניים לביקור בראש הנקרה וקבלו תדרוך בטחוני מתת אלוף במיל', יובל בזק. 

במהלך הסיור בקרו דנון והיילי במוצב צה"ל ונפגשו עם חיילים המשרתים בגבול הצפון, שם חתמו על פגזים.

מלחמת חרבות ברזל ניקי היילי חמאס רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד