ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
התקיפה ברפיח

סעודיה במתקפה חריפה על ישראל: "מבצעת טבח, מכוונת לאוהלי עקורים"

משרד החוץ הסעודי פרסם הודעת גינוי חריפה נגד התקיפה של ישראל ברפיח, וטען כי מדובר ב"הפרה בוטה של כל החוקים והנורמות הבין לאומיות וההומניטריות" | דובר המועצה לביטחון לאומי ג׳ון קירבי אמר אמש: "אנחנו ממתינים להשלמת החקירה הישראלית"

סעודיה במתקפה חריפה על ישראל: "מבצעת טבח, מכוונת לאוהלי עקורים"
מוחמד בן סלמאן/בנימין נתניהו צילום: משרד החוץ הסעודי/אורן בן חקון, פלאש 90

סעודיה האשימה את ישראל ברצח עם בעקבות התקיפה ברפיח בה לפי דיווחים נהרגו עשרות. בהודעה רשמית של משרד החוץ הסעודי נאמר כי הממלכה רואה בממשלה בישראל אחראית למה שמתרחש ברפיח. 

הסעודים טענו כי המתקפה של ישראל היא "הפרה בוטה של כל החוקים והנורמות הבין לאומיות וההומניטריות. האסון ההומניטרי על הפלסטינים חסר תקדים נוכח שתיקה של הקהילה הבין לאומית", כך לפי "חדשות 12". 

"הממלכה מדגישה את הצורך של הקהילה הבינלאומית לקחת על עצמה את האחריות לעצור את מעשי הטבח נגד העם הפלסטיני ולחייב את האחראים בדין", נמסר. 

דובר המועצה לביטחון לאומי ג׳ון קירבי אמר אמש על התקיפה ברפיח: "אנחנו ממתינים להשלמת החקירה הישראלית ובינתיים לא החלטנו על שינוי מדיניות בנוגע לתמיכה בישראל. אנחנו עדיין לא תומכים במבצע קרקעי רחב ברפיח, אבל זה עוד לא קרה. עם זאת, אנחנו מודאגים מכך שהדרך שבה ישראל מנהלת את הפעולות הצבאיות שלה תגביר את הבידוד שלה בעולם".

סעודיה רפיח מלחמת חרבות ברזל ג'ון קירבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד