ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
בתום חקירה

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר שוחרר לביתו בתנאים מגבילים

עורך הדין אפי נוה שנחקר בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים, שוחרר בתנאים מגבילים. נאסר עליו ליצור קשר עם מעורבים בתיק למשך 30 יום

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר שוחרר לביתו בתנאים מגבילים
איתן אורנשטיין / אפי נוה צילום: אביר סולטן/ אבשלום ששוני, פלאש 90

המשטרה הודיעה כי בסיום חקירתו בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים, יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה, שוחרר היום לפנות בוקר לביתו בתנאים מגבילים בהם ערבות עצמית בסך 20 אלף שקלים ונאסר עליו ליצור קשר עם מעורבים בתיק למשך חודש.

אתמול גם שוחרר בתנאים מגבילים נשיא בית משפט מחוזי לשעבר איתן אורנשטיין שעוכב גם הוא לחקירה בלהב 433 בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים. החקירה נפתחה בעקבות פרסום לפני כחודשיים על קשרים פסולים בין השניים.

הפרשה התחילה כשאורנשטיין רצה להיות שופט מחוזי והוא הבין שאפי נוה שהיה יו"ר לשכת עורכי הדין הוא המפתח לכך, בין השניים היו שיחות לבביות וגם ענייניות. נוה אמר לו "אני הולך איתך, אבל דורש תמורה". העבירה הכי ברורה היא זו שנוה אמר לו שיש לו תיקים אצל השופטת דליה גנות, והוא ביקש להעבירם לשופט אחר. הוא כינה אותה "טיפוס סוגר חשבונות".

ראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה הנחה את היחידה הארצית לחקירות הונאה לפני כחודשיים לפתוח בבדיקה בעקבות הקלטות השיחות בין אורנשטיין לנוה. ההקלטות, שפורסמו לראשונה ב"הארץ" העלו חשש לעבירות פליליות של השניים.

אפי נוה איתן אורנשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד