ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
"צריך למחוק אותה"

אמה של החטופה שנרצחה חושפת מה אמרה לביבי נתניהו

"מילותיה האחרונות היו 'שמע ישראל' ואז היא נורתה שלוש יריות. הטלפון נשאר פתוח במשך שעה ו-20 דקות, בהן שומעים את הטבח הנוראי ואת הנרצחים האחרים שהתחננו על חייהם". חשף הדוד בראיון מטלטל

אמה של החטופה שנרצחה חושפת מה אמרה לביבי נתניהו
ראש הממשלה נתניהו צילום: צילום מסך ערוץ כנסת

אילנה אטיאס, אימה של עמית אסתר בוסקילה הי"ד שגופתה חולצה מעזה, סיפרה בריאיון לאיילה חסון ב'כאן 11': "אמרתי לביבי נתניהו - אם אתה לא תשטח את עזה, אני אשטח אותה. צריך למחוק אותה לחלוטין. שלא יישאר ממנה זכר, מהתינוק הקטן ועד השאהיד הגדול - כולם רוצחים נתעבים וכולם טבחו בילדה שלי בעודה בת 28, אזרחית תמימה. זה לא מגיע לה. לא מגיע לנו".

על בתה היחידה שנלקחה ממנה באכזריות, אמרה: "היא נלחמה עד הרגע האחרון", ותיארה את רגעיה האחרונים של עמית לפני שנרצחה במסיבת הנובה וגופתה נחטפה, "לאחר שהמחבל ירה ביד שלה, היא התחבאה מתחת לרכב - אך היא לא ידעה שמדובר ברכב של מחבלים. אחד מהם קלט אותה ואמר 'הנה היא', היא צעקה לו 'לא לא' והוא ירה בה שלוש יריות, שקטלו לה את החיים".  

דודה שמעון אטיאס, אחד האנשים הקרובים ביותר לעמית בוסקילה, תיאר את השיחה האחרונה שלה איתו ב-7 באוקטובר, כשמחבלי חמאס עומדים ממש מולה. "מילותיה האחרונות היו 'שמע ישראל אדוני אלוהינו אדוני אחד' ואז נשמע שהיא נורתה שלוש יריות. לא רציתי לפרסם את הקטע שבו שומעים את היריות", סיפר שמעון, "הטלפון נשאר פתוח במשך שעה ו-20 דקות, בהן שומעים את הטבח הנוראי ואת הנרצחים האחרים שהתחננו על חייהם. זוהי הקלטה מאוד קשה שתלווה אותי כל החיים לצערי".

שמעון הודה בסוף הראיון ללוחמי צה"ל שחילצו את גופתה של עמית וסיפר כי בכוונת המשפחה להנציח את עמית בדרך מיוחדת: "אנו רוצים להנציח את שמה של עמית באמצעות מפעל חיים לילדים שגדלו בלי אבא".

עמית בוסקילה אילה חסון כאן 11 7 באוקטובר חטופה אילנה אטיאס שמעון אטיאס בנימין נתניהו עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד