ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
השלושה נחקרו

התיעוד המטריד שמעורר חרדה בתושבי בית שמש

תושבי בית שמש שנחשפו לתיעוד של שלושה פלסטינים מביימים תקיפת בנין מגורים בעיר - לא רגועים, למרות שהמשטרה חקרה ושחררה אותם

התיעוד המטריד שמעורר חרדה בתושבי בית שמש
הפועלים בבית שמש צילום: צילום מסך מצלמת אבטחה

למרות שמדובר במעשה קונדס, על רקע מתקפת הטבח של חמאס בחג שמחת תורה, תיעוד שכזה מטריד וזורע חרדה ובהלה בקרב תושבי בית שמש.

במצלמת אבטחה שמותקנת באחד הבניינים בשכונת נווה שמיר - רמת בית שמש ה', נקלטו שלושה פועלי בניין שביצעו עבודות באזור, כשהם מחזיקים בחפצים מקלות מברזל או עץ, צינור המדמים נשקים ארוכים, והשליכו בקבוק מים כדי לדמות השלכת רימון. 

תיעוד הפועלים בבניין בבית שמש צילום: בית שמש חדשות

בתיעוד נראה שהשלושה החליטו להנאתם להתחזות למחבלים ולביים אירוע של תקיפת בניין מגורים. אולם פרסום הסרטון ברשתות החברתיות על ידי 'בית שמש חדשות' גרמו לאימה ובהלה בציבור.

באתר 'מעריב' צוין כי שוטרי מחוז ירושלים הגיעו למקום, תשאלו את השלושה שהביעו בפניהם חרטה על המעשים וטענו כי ביצעו את הדברים מתוך הומור ושעמום בלבד. השלושה שוחררו לאחר שלא עלה סממן לכוונה ביטחונית מצידם לבצע פיגוע.

מדוברות המשטרה נמסר: "בעקבות המקרה, הוזעקו שוטרי תחנת בית שמש למקום. השוטרים תפסו והעבירו לחקירה במשטרה שלושה חשודים - פועלי בניין. נציין כי במסגרת החקירה במשטרה נשלל החשד לעבירות ביטחונית כלשהן במקרה זה".
 
למרות כל זאת, תושבים ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', עדיין חוששים ומוטרדים כל עוד השלושה חופשיים ועשויים אולי הודות להפצת התיעוד להוביל לחיקויים נוספים כאלה, אולי אמיתיים חס ושלום.
בית שמש שכונת נוה שמיר רמת בית שמש ה' פועלי בניין פועלים פלסטינים חמאס 7 באוקטובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד