ג' תשרי התשפ"ה
05.10.2024
צפו בתיעודים

נזק של מיליון שקלים: קיצוני פרץ לחנות פאות בירושלים וביצע וונדליזם בלתי נתפס

גבר חרדי פרץ לסניף הישראלי של מותג הפאות האמריקאי Dini wigs הממוקם בהר חוצבים בירושלים והשחית את מלאי הפאות הקיים בחנות | הנזק המוערך: מעל למיליון שקלים | מנהלת החנות ל'בחדרי חרדים': "הם לא יעצרו אותנו לא ניתן להם פרס"

נזק של מיליון שקלים: קיצוני פרץ לחנות פאות בירושלים וביצע וונדליזם בלתי נתפס
החשוד שביצע את הוונדליזם צילום: בחדרי חרדים

נזק של מעל מיליון שקלים נגרם למותג הפאות היוקרתי בירושלים כתוצאה מונדליזם חמור: בשבוע שעבר בלילה שבין חמישי לשישי פרץ גבר חרדי לסניף הישראלי של מותג הפאות האמריקאי Dini wigs הממוקם בהר חוצבים בירושלים והחל לזרוע הרס והשחתה במלאי הפאות הקיים בחנות. 

ע"פ התיעוד ממצלמות החנות, נראה החשוד מגיע לדלת בית העסק כשהוא גלוי פנים וכפפות עטויות על ידיו - שולף פטיש ומנפץ את דלת הזכוכית. 

החשוד שככל הנראה תכנן היטב את מעשיו, הגיע מצויד בפנס ראש כדי להימנע מהדלקת התאורה בבית העסק וכך להקשות על סידורי האבטחה וגילוייו.

השחתת חנות הפאות צילום: מצלמות אבטחה

הוונדליסט שע"פ החשד פעל מטעם משמרות הצניעות, ניגש תחילה לדלפק והשחית אותו באמצעות ספריי צבע. מיד לאחר מכן התפנה לעסוק במטרה שלשמה הגיע: השחתת הפאות. 

בשיחה שקיים כתב 'בחדרי חרדים' עם ד. מנהלת החנות עולה כי מדובר בנזק בלתי נתפס של מעל מיליון שקל! בתיעוד ניתן לראות את החשוד שולף את מלאי הפאות שמוצג בחנות ומשחית אותן אחת אחת באמצעות מספרים. "הם פגעו בנו אישית, זה הרבה מעבר לפגיעה ברכוש", אומרת ד. בכאב, הם השחיתו עבודת כפיים של מאות שעות עמל שברגע אחד הפכו ללא כלום".

הנזק שנגרם לפאות צילום: בחדרי חרדים

ד. מנהלת החנות הספיקה להגיע לעסק דקות ספורות לאחר ביצוע הוונדליזם. "קיבלתי התראות מהמצלמה בסביבות השעה 3 לפנות בוקר, קפצתי בזריזות לחנות ונדהמתי לראות את מימדי ההרס, זה בלתי נתפס".

ד. מבהירה כי לא קיבלה איומים כלל מאף גורם במהלך כל השנתיים בהן העסק היה קיים. "זה באמת לא נעים ואפילו כואב, אך אנו לא מתכוונים לעצור ולתת פרס לאלימות ולקיצוניות. מי שתגיע לחנות תגלה חנות פעילה ושוקקת חיים ועם מגוון עצום של פאות איכותיות וזאת למרות הנזק שנעשה אך ורק לפני מספר ימים, אף אחד לא יעצור אותנו" מסכמת ד.

חשוב לציין כי בית העסק הגיש תלונה במשטרה אך עד לרגע זה החשוד שפניו גלויות ומוכרות לכל עדיין לא נתפס.

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת הדיווח למשטרה, נפתחה חקירה במסגרתה בוצעו מגוון פעולות חקירה. מטבע הדברים לא נפרט אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי נמשיך לחקור את המקרה ביסודות במטרה למצות את הדין עם החשוד במעשה".

 

פאות נזק השחתה וונדליזם משמרת הצניעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 93 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}