ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

היסטוריה על במת קיסריה: קונצרט הצדעה לצוותי מגן דוד אדום

"מנצחים לחיים" - גדולי הזמר מישראל והעולם מתאחדים למופע נדיר ומרגש

היסטוריה על במת קיסריה: קונצרט הצדעה לצוותי מגן דוד אדום
יונתן רזאל צילום: אילן בשור

אירוע היסטורי נדיר ומרגש: שמונה חודשים לאחר פרוץ מלחמת חרבות ברזל, יתקיים אירוע הצדעה מיוחד לאלפי מתנדבי ומתנדבות מד״א שהצילו חיים של רבבות, מסביב לשעון, לילה ויום, בעיצומה של מתקפת השבעה באוקטובר ואף תחת איומי טילים שנמשכו חודשים ארוכים על ערי הדרום, השפלה והמרכז ולזכרם של עשרות מתנדבי מד"א ששילמו בחייהם במשימת הצלת החיים ושמירה על ביטחוננו.

הקונצרט המרגש תחת הכותרת ״מנצחים לחיים״ מתקיים ביוזמת ידידי מגן דוד אדום בישראל באמפי קיסריה, כל הוצאות הקונצרט הן תרומה של נדבן אנונימי וידיד מד"א התומך במד"א מזה שנים ארוכות ותרומותיו מחזקות מאוד את היכולות המבצעיות של מד"א בעת הזו. בקונצרט, ייטלו חלק גדולי האמנים במוזיקה היהודית עם מיטב היצירות הקלאסיות והחסידיות: החזן העולמי יצחק מאיר הלפגוט, ענק הזמר ישי ריבו, הזמר העולמי שולם למר, היוצר והזמר יונתן רזאל שהופקד גם על העיבוד והניצוח המוזיקלי של הערב, יחד עם התזמורת הסימפונית ירושלים ובר גוטפריד כמנצח אורח. את האירוע תנחה אשת התקשורת סיון רהב מאיר/ מפיק האירוע: יצחק ראשי

הקונצרט שיתקיים בי״ט סיון תשפ"ד (25.6.24) באמפי-תיאטרון קיסריה, מיועד לכלל הציבור. ניתן לרכוש כרטיסים כבר כעת וכל הכנסות קודש להצלת חיים. כמיטב המסורת של אירועי מד"א הייחודיים, מלבד יצירות מוזיקליות ישולבו בקונצרט הפתעות ומחוות מרגשות.

באגודת ידידי מד״א מציינים כי קונצרט ההצדעה נועד להוקיר תודה אדירה לאלפי המתנדבים והמתנדבות, שחירפו את נפשם, לעיתים במצבים מסכני חיים, על מנת להציל את חייהם של ישראלים רבים. ההכנסות מהמופע יסייעו להמשך חיזוק מגן דוד אדום בעת הזו, בה נדרש הארגון לרכישת ניידות להתרמות דם, אמבולנסים ממוגני ירי ורכבי הצלה מיוחדים לטיפול נמרץ 4 על 4 לעבירות בתנאי שטח קשים ומורכבים המצילים חיים.

גב' אורלי אריאל, מנכ"ל ידידי מד"א אומרת כי "מאז שמחת תורה וביתר שאת לאורך המלחמה, פועל מגן דוד אדום ברציפות וסביב השעון, ובשיתוף פעולה מלא עם צה"ל ופיקוד העורף, להצלת חיים של העם בישראל. בעת הזאת נדרש מכולנו להוקיר תודה למד"א ולמתנדביו. ולהבטיח את חוסנו של מד"א למען הצלת חיי כולנו

הקונצרט הנדיר שמתקיים השנה בקיסריה ומטבע הדברים מוקדש ל 29 הנופלים מתנדבי מד"א, הותאם למלחמה ולאווירה במדינה, הוא הזדמנות מצוינת להתרגש איתנו בערב שכולו חוויה יהודית נשמתית ולהיות שותפים לחיזוק ומוכנות מד"א לכל תרחיש במשימת הצלת חיים...".

כרטיסים בטלפון 5710*

מד"א ידידי מד"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד