ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
אלות ודוקרנים

הרוג ופצועים קשה בקטטה המונית בלב תל אביב | מעל 20 עצורים

שוב עימותים המוניים באישון ליל ברחובות תל אביב בין אריתראים. התוצאה: הרוג וחמישה פצועים שהובהלו לשלושה בתי חולים באזור | מעל 20 נעצרו

הרוג ופצועים קשה בקטטה המונית בלב תל אביב | מעל 20 עצורים
זירת העימותים בין אריתראים בתל אביב צילום: דוברות מד"א

עימותים אלימים הלילה ברחובה של העיר תל אביב בין תומכי ומתנגדי המשטר באריתראה הסתיימו בהרוג ובחמישה פצועים, בהם 3 במצב קשה. המשטרה הגיע למקום בכוחות רבים ועצרה מעל 20 חשודים במעורבות בקטטה ההמונית.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על מספר פצועים בקטטה בין נתינים מאריתראה, בדרך ההגנה בתל אביב.

זירת העימותים בין אריתראים בתל אביב צילום: דוברות מד"א

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב, וולפסון ושיבא, 6 פצועים, בהם: גבר כבן 30 במצב אנוש, תוך פעולות החייאה, 3 במצב קשה, 1 במצב בינוני, 1 קל.

מבית החולים איכילוב בתל אביב נמסר כי למרכז הרפואי פונו הלילה ארבעה פצועים, מבקשי מקלט ממוצא אריתראי, פצועי דקירה. אחד מהם נפטר מפצעיו עם הגעתו. 2 נוספים במצב קשה ופצוע אחד במצב קל.

דוברות מד"אזירת העימותים בין אריתראים בתל אביבצילום: דוברות מד"א

מדוברות המשטרה נמסר הלילה כי "משטרת ישראל פתחה בחקירה בחשד לאירוע רצח של נתין ממוצא אריתראי שהתרחש ברחוב ההגנה בת"א - למעלה מ-20 נתינים אריתראים נעצרו.

בעקבות דיווח על קטטה והתפרעויות, שכללו השלכת אבנים, שימוש באלות ודוקרנים ברחוב ההגנה בת"א של מספר חשודים ממוצא אריתראי. הוקפצו כוחות גדולים של משטרה ולוחמי מג"ב למקום, והחלו בפיזור המתפרעים, תוך שימוש באמצעי הפס"ד. ממקום האירוע פונו ע"י צוותי מד"א מספר פצועים בדרגות פציעה שונות למרכז הרפואי איכילוב, כאשר מותו של אחד המעורבים נקבע בבי"ח.

סינק פקד שאדי מולא, קמב"צ משטרת תל אביב דרום צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז ת"א, ניצב פרץ עמר קיים הערכת מצב בזירה, בהשתתפות פיקוד המחוז ומרחב איילון והטיל את חקירת אירוע הרצח על היחידה המרכזית של מחוז ת"א. כמו כן, הנחה מפקד המחוז לתגבר את הכוחות באזור בעשרות שוטרים בתקופה הקרובה.

במקביל כוחות גדולים ממשיכים גם בשעה זו באזור לאיתור חשודים ואיסוף ממצאים מהזירה, עד כה נעצרו למעלה מ-20 חשודים ממוצא אריתראי שנכחו בסמוך לקטטה וההתפרעויות, צפויים מעצרים נוספים.

בשלב זה האירוע בשליטה והמשטרה ממשיכה לפעול במקום בכוחות מתוגברים", כך נמסר מהמשטרה.
 

אריתראים עימותים אלימים תל אביב שכונת התקווה הרוג אריתראה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד