כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
באיזו מפלגה

פרקליט הצמרת בדרך לפוליטיקה? "הגיע הזמן"

"זה לא מגרה אותי ברמה האישית אבל יכול להיות שזה צו 8 הבא". לא רק ליוסי כהן קוסמת הפוליטיקה. יש פנים חדשות נוספות בדרך

פרקליט הצמרת בדרך לפוליטיקה? "הגיע הזמן"
עו"ד ציון אמיר בבית משפט. אילוסטרציה צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

האם עורך הדין הוותיק ציון אמיר שמכונה בתקשורת "פרקליט הצמרת" כמי שייצג את המפורסמים במדינה, עושה את דרכו לפוליטיקה? מתסבר שכן.

עו"ד אמיר נשאל היום בראיון לרדיו 'גלי ישראל', האם הוא מכוון לפוליטיקה והשיב: "זה לא מגרה אותי ברמה האישית אבל יכול להיות שזה צו 8 הבא, לקרוא לאנשים שיכולים לתת מעצמם משהו לחברה. הגיע הזמן".

בעבר פורסם כי ציון אמיר מועמד לשיריון בליכוד וכי ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו שקל לשריין אותו בצמרת הרשימה, אולם לבסוף הדבר נגנז אולי בשל סירובו של אמיר ורצונו להמשיך לעסוק בעריכת דין. בעבר גם התמודד לראשות לשכת עורכין הדין, אך לא נבחר לבסוף.

עו"ד ציון אמיר - אמר בראיון ל'גלי ישראל': "אני מכיר את כנס לשכת עורכי הדין הרבה מאוד שנים והכנס היום הרגיש שלא כתמלול שלשום. משהו השתנה, באים ועומדים פקידים במובן שבמהות תפקידם הם אנשים שממונים בחברה דמוקרטית והתהפכו היוצרות לא ממשלה היא זו שמכתיבה מדיניות זה דרג אחר לחלוטין שלא נבחר וזה חלק משינוי מאוד מדאיג של פני הדמוקרטיה הישראלית".

לדבריו, "אני מזהה שהרבה מאוד אנשים מסכימים עם העמדות האלה וחלק גדול פוחד להביע אותם בקול רם. זה כבר לא ייאמן, מישהו בפאנל היום ייחס את אירועי השבעה באוקטובר לרפורמה המשפטית. זה כבר לא שקמה 'לא יהיה לכם צבא בספטמבר' ברסלר, ולא אהוד ברק עם ההתבטאיות שלו... זה מי שביקש לממש מדיניות על פי המנדט שהוא קיבל מהציבור. מאשימים את הקורבן! זה שיח אורווליאני בו האמת היא שקר". כך אמיר.

ציון אמיר הליכוד פוליטיקה רדיו גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד