כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
במהלך ביקורה

ניקי היילי בעוטף עזה: "ישראל נלחמת באויביה של אמריקה"

המועמדת לנשיאות ארה"ב לשעבר, ניקי היילי סיירה בעוטף עזה בליווי ח"כ דני דנון, ואמרה: "אל תקשיבו לדברים שנאמרים בתקשורת. אני אומרת לכם: אמריקה עם ישראל!"

ניקי היילי בעוטף עזה: "ישראל נלחמת באויביה של אמריקה"
דגל ארה"ב לצד דגל ישראל צילום: פלאש 90

המועמדת לנשיאות ארה"ב לשעבר, והשגרירה לשעבר באו"ם, ניקי היילי סיירה היום (שני) ביישובי הדרום ובעוטף עזה יחד עם חבר הכנסת ושגריר ישראל באו"ם לשעבר, דני דנון.

במהלך הסיור ביקרו בקיבוץ ניר עוז, שם נפגשו עם תושבי הקיבוץ שאבדו בני משפחה ב- 7.10. לאחר מכן המשיכו השניים לאתר פסטיבל ה'נובה' ברעים ונפגשו עם ניצולים מהמסיבה. כמו כן, במהלך הסיור נפגשו דנון והיילי עם קציני צה"ל שהעבירו סקירה בטחונית ולאחר מכן המשיכו השניים לביקור בעיר שדרות שם נפגשו עם ראש העיר אלון דוידי ותודרכו על ידי אנשי הביטחון של העיר.

השגרירה ניקי היילי: "מה שקרה ב-7 באוקטובר היה רוע טהור. לאחיי ואחיותיי הישראלים אני אומרת שאנחנו שומעים אתכם, רואים אתכם, כואב לנו אתכם ואנו מתאבלים על כל חיים שאבדו. אל תקשיבו לדברים שנאמרים בתקשורת. אני אומרת לכם: אמריקה אתכם! ה-7 באוקטובר פגע בכולנו. לא רק בישראלים. בכל העולם החופשי. ישראל נלחמת באויביה של אמריקה. המאבק הזה לא הולך להיעלם על ידי הסכם מדיני כלשהו. זה ייעלם רק כאשר נכיר באמת".

ח"כ דני דנון: "אני גאה מאוד לארח את חברתי, השגרירה ניקי היילי במהלך ביקורה בישראל. ניקי היא ידידת אמת של ישראל. התמיכה הבלתי מעורערת שלה, והמחויבות הברורה לעמוד מול לצד ישראל מול ציר הרשע ראויים להערכה אמיתית. השגרירה היילי, מבינה שעם או בלי תמיכה עולמית, אין לנו ברירה אלא להתמיד ולהילחם למען הניצחון, למיגור מוחלט של חמאס והחזרת החטופים. אנו נחושים להכריע את חמאס ולהבטיח את שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל".

ניקי היילי דני דנון עוטף עזה ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד