ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
ל"ג בעומר

ללא אירועים חריגים: המתנדבים אבטחו את ההדלקות ברחבי הארץ

מאות מתנדבי 'הצלה' אבטחו עשרות הדלקות ואירועי ל״ג בעומר ברחבי הארץ • בחסדי שמים לא נרשמו אירועים חריגים

ללא אירועים חריגים: המתנדבים אבטחו את ההדלקות ברחבי הארץ
המתנדבים בהדלקה צילום: ארגון הצלה

החל מערב שבת עלו מספר מתנדבי 'הצלה' למירון, על מנת לאבטח רפואית את העולים לקברו של רבי שמעון בר יוחאי. המתנדבים העניקו מערב השבת ועד לרגעים אלו, מענה רפואי לעשרות מקרי חירום רפואיים בהר ובאיזור.

מיד עם צאת השבת נפרסו מתנדבי הארגון בבני ברק ובחיפה במעמדות ההדלקה השונות ברחבי הארץ, בבני ברק אבטחו המתנדבים באמצעות אמבולנסים של הארגון ושל מגן דוד אדום את אלפי המשתתפים בהדלקות של החצרות, גור, מכנובקא, טשערנוביל וסאטמר. בחיפה אבטחו המתנדבים את מאות המשתתפים בהדלקה המרכזית של כ"ק האדמו"ר מסערט ויזניץ שליט"א.

כל זאת בנוסף למתן מענה רפואי לכלל מקרי חירום שבשגרה ומקרי כוויות כתוצאה מהדלקות שונות ברחבי הערים.

החל משעות הצהריים, נפרסו מתנדבי הארגון בנוף הגליל באמצעות אופנוע ואמבולנס של הארגון ואמבולנסים ורכב תגובה מיידית של מגן דוד אדום בשכונת הר יונה ג' בעיר, על מנת לאבטח רפואית את אלפי המשתתפים במעמדות ההדלקה של כ"ק האדמו"ר מערלוי שליט"א ושל כ"ק האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליט"א אשר התקיימו בעיר. בחסדי שמים לא נרשמו אירועים חריגים במהלך האירועים.

יו"ר הצלה אשר שלומוביץ: "מזה עשרות שנים ארגון הצלה לוקח חלק באבטחת אירועים המוניים ברחבי הארץ במטרה לסייע ולהגיש עזרה ראשונה מיידית במידה ויהיה צורך. בסיעתא דשמיא החג הסתיים ללא אירועים חריגים. אני מודה למתנדבים היקרים שהקדישו מזמנם."

הצלה ל"ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד