כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024

רוצה להיות חלק מעולם הצללים? הזדמנות מיוחדת נפתחה לחרדים

קבוצה נבחרת של עמיתי תכנית פרד"ס מהמחזור הרביעי שנפתח השנה כבר השתלבו בתפקידים רגישים בגוף חשאי תוך כדי המלחמה # ימים אחרונים להרשמה למחזור החמישי

רוצה להיות חלק מעולם הצללים? הזדמנות מיוחדת נפתחה לחרדים
לימודים בפרדס צילום: יח"צ

מלחמת 'חרבות ברזל' שמדינת ישראל שרויה עדיין בעיצומה דורשת ממערכת הביטחון מקסום מירבי של היכולות האנושיות והטכנולוגיות עבור השגת יעדי המלחמה שהוגדרו על ידי הדרג המדיני: מיטוט חמאס והשבת החטופים.

מיטב המוחות בארגוני הביטחון והמודיעין יושבים על המדוכה לאתר את המקומות בהם שוהים החטופים והחטופות תחת מרצחי החמאס ושוקדים על הדרכים לחילוצם, לזהות את מיקומי המחבלים ומפקדותיהם ולהפיק מידע על תכניותיהם, אנשי המודיעין שוקדים על הדרכים לסכל את מזימות הרשע של ארגוני הטרור ולהציל את חיי החיילים ואזרחי ישראל.

בחודשים האחרונים הצטרפה קבוצה נבחרת של צעירים חרדים לאחד האגפים הרגישים בגוף חשאי בתפקידים אסטרטגיים הנדרשים למהלך הלחימה. צעירים אלו הם עמיתי המחזור הרביעי של תכנית פרד"ס, התכנית החרדית היוקרתית של גופי הביון והמודיעין, שבמהלך החורף הנוכחי רק התחילו את תכנית הלימודים והכשרה לקראת ההשמה.

בשל המצב המלחמתי שולבה הקבוצה, כעבור חודשים ספורים בלבד מאז התחילו את התכנית, בליבת העשייה הביטחונית והמודיעינית, כאשר הם רושמים הצלחות יפות ונהנים משביעות רצון גבוהה מהמנהלים והמפקדים הבכירים המתארים איכות נדירה של הון אנושי ייחודי.

בימים הקרובים תיסגר ההרשמה למחזור החמישי בתכנית פרד"ס וזו ההזדמנות שלכם להגשים חלומות ולהגיע לתפקידים אסטרטגיים ורגישים.

להרשמה הקליקו>>>

 

פרדס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד