ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
כך הגיב

"לא רוצים דיקטטורים": קריאות בוז צורמות במהלך נאום טראמפ

הנשיא לשעבר טראמפ זכה לקריאות בוז צורמות במהלך נאום שנשא בפני בוועידה הלאומית הליברטריאנית. טראמפ עקץ: "אם אתם רוצים להפסיד - תמשיכו לקבל את ה-3% כל ארבע שנים"

"לא רוצים דיקטטורים": קריאות בוז צורמות במהלך נאום טראמפ
קמפיין הבחירות של טראמפ צילום: קמפיין הבחירות של טראמפ

דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר, ספג שריקות בוז צורמות במהלך נאום סוער שנשא בפני הוועידה הלאומית הליברטריאנית.

טראמפ השיב לקריאות נגדו שליוו את מהלך כל הנאום: "אנחנו לא צריכים להילחם אחד בשני. אם ג'ו ביידן יחזור, לא תהיה יותר חירות לאף אחד במדינה שלנו. התאחדו איתנו בשותפות - אנחנו מבקשים את זה מהליברטריאנים. אנחנו חייבים לעבוד ביחד". 

המפלגה הליברטריאנית זוכה בדרך כלל ל-3% או פחות מהקולות הלאומיים, אך חבריה עדיין עשויים להתברר כמכריעים במדינות מתנדנדות בנובמבר הקרוב. הניסיון של טראמפ להשיג את תמיכת אנשי המפלגה הביא לקריאות הבוז הקשות. 

הנשיא לשעבר ציטט מאמר שנכתב על ידי הפרשן הפוליטי דרוי מרדוק שטען שהליברטריאנים צריכים להצביע לטראמפ. הקהל שוב התפרץ בקריאות בוז.

טראמפ השיב: "אולי אתם לא רוצים לנצח. אם אתם רוצים להפסיד, תמישכו לקבל את ה-3% שלך כל ארבע שנים". טראמפ המשיך וטען שהליברטריאנים צריכים להפוך אותו למועמד שלהם לנשיאות או לפחות להצביע עבורו בבחירות. שוב נשמעו קריאות בוז ויללות של לעג. 

הוא המשיך: "הליברטריאנים רוצים להצביע עבורי ורובם יבחרו כי אנחנו צריכים להיפטר מהנשיא הגרוע בהיסטוריה וביחד נצליח'". בקהל צעקו לעבר טראמפ: "אנחנו לא רוצים דיקטטורים".

דונלד טראמפ ג'ו ביידן הבחירות בארצות הברית הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2024

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד