ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
אחרי השבת גופתו

החטוף הובא למנוחות: "סליחה שלא הספקנו להחזיר אותך"

מישל ניסנבאום, הי"ד שגופתו חולצה מג'באליה, הובא היום למנוחות. בתו הבכורה ספדה לו: "עשינו הכל כדי שכולם יכירו אותך. סליחה שלא הספקנו להחזיר אותך"

החטוף הובא למנוחות: "סליחה שלא הספקנו להחזיר אותך"
החטוף מישל ניסנבאום הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

מאות הגיעו הבוקר (ראשון) להלוויתו של מישל ניסנבאום הי"ד, החטוף שגופתו חולצה בשבוע שעבר מג'באליה לצד גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה ואוריון הרננדס. 

לפי "ווינט" בתו הבכורה חן אמרה בהספד כי "בסוף השבוע ההוא היה טעם מר. מהשנייה שהמחבלים ענו לנייד שלך ידעתי שהחיים לא יחזרו. הילדים יגדלו ויזכרו איזה סבא גיבור אתה, שלא פחד מהמחבלים והציל אנשים בדרך. בזכותך הם כאן. אני אוהבת ומתגעגעת, תנוח. עכשיו אתה בבית".

ב-7 באוקטובר יצא מישל הי"ד לחלץ את נכדתו הקטנה ממחנה צבאי ברעים - ונחטף בדרך. בתו המשיכה להספיד: "עשינו הכל כדי שכולם יכירו אותך. סליחה שלא הספקנו להחזיר אותך". 

אחייניתו איילה סיפרה: "התפללתי שחטפו אותך חי, וקיוויתי שיגידו לי שלא סבלת. בחודשים האחרונים התחלתי לכתוב הספד ואז הוצאתי את זה מהראש, הייתה לי תקווה שתחזור. היית עבורי כמו אח גדול. היית דמות משמעותית. אתה כל כך חסר לי. כבר לא תהיה הראשון שמברך אותי ביום ההולדת. אני אוהבת אותך".

צה"ל חשף אתמול פרטים חדשים מהמבצע בג'באליה שבו חולצו ממנהרה גופות החטופים אוריון הרננדס, מישל ניסנבאום וחנן יבלונקה. לוחמי גדוד 75 (חטיבה 7) מאוגדה 98, שלקחו חלק בחילוץ הגופות חיסלו בג'באליה מחבל שככל הנראה שימש כתצפיתן על המרחב שבו הוחזקו השלושה - ובכך איתרו את מיקום גופותיהם.

זמן קצר לאחר מכן לוחמי יחידת יהל"ם, שב"כ ולוחמים מיחידה מיוחדת באגף המודיעין נכנסו למרחב ומצאו את הגופות. הגופות נמצאו לא הרחק מהמקום שבו חולצו גופותיהם של שני לוק, יצחק גלרנטר, עמית בוסקילה ורון בנימין.

חטופים ג'באליה הלוויה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד