ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
גופתו נמצאה

אביו של החטוף: "יש לי תמונה שלו שוכב בטויוטה בעזה, מת כבר"

לידי משפחת יבלונקה הגיע תיעוד מהרגעים שבהם הותקל חנן הי"ד, שגופתו אותרה בשבוע שעבר, בכביש 232. אביו: "לחצתי על הצבא, אמרתי להם: אל תתעסקו איתי. אני רוצה לדעת דברים"

אביו של החטוף: "יש לי תמונה שלו שוכב בטויוטה בעזה, מת כבר"
אילן וייס הי"ד / עידן שתיוי / חנן יבלונקה צילום: באדיבות המשפחות

ראובן יבלונקה, אבא של חנן הי"ד שגופתו נמצאה בשבוע שעבר יחד עם גופותיהם של מישל ניסנבאום ואוריון הרננדס, סיפר הבוקר (ראשון) כי המשפחה שמה ידה על תיעוד מהרגעים שבהם חנן הותקל על ידי המחבלים בכביש 232. 

ראובן סיפר: "היום אני יכול לספר את זה כבר. לחצתי על הצבא, אמרתי להם: אל תתעסקו איתי. אני רוצה לדעת דברים". 

"באותו קטע בכביש 232 יש תחנת דלק. החתן שלי שי הכריח אותם להוציא את המצלמה. רואים את האוטו של חנן נוסע ועוקפת אותו איזו פולקסווגן לבנה, זוג צעיר שברחו מהמסיבה, שפגעו טיפה באוטו. האוטו נעצר. חנן נעצר. חנן בכלל לא נהג באוטו, כנראה שהם היו שתויים. הוא יצא, הסתובב, הלך לראות מה קורה. רואים יריות". 

האב הוסיף לספר: יש לי גם תמונה של חנן שוכב בטויוטה בעזה, מהיום הראשון. כנראה שכבר לקחו אותו מת". כנשאל מתי קיבל את התמונה הזו וממי, ענה: "לפני שבועיים. לא אגיד ממי, אל תשאלו שאלות כי לא אענה. הצבא עשה עבודה - אנשי המודיעין, המילואימניקים. הם נלחמו, אבל הם לא יכולים לתת מידע למשפחה".

את הידיעה על מציאת הגופה גילה ברשתות: "זה הזוי. בשבע בבוקר קיבלתי הודעות: 'זה אתה? זה אתה?'. מה אני? לא הבנתי מה קרה פה. התקשרתי לאורית, הבת שלי. היא אמרה: 'אתה ער, אבא? לא רציתי להתקשר אליך. יש ברשתות שחנן נרצח ושהגופה שלו בתל אביב, באבו כביר'". 

"לא עברו ארבע דקות והתקשרה אליי הקצינה המלווה שלי: 'יבלונקה, אנחנו באים אליך הביתה'. אמרתי לה: הבנתי כבר, אל תמהרו. אני כבר מקבל הודעות. איך לא הייתם אצלי מתחת לבית ב-02:00-03:00 לפנות בוקר, כשהביאו אותו לאבו כביר? כל העולם יודע ואנחנו גילינו מהרשתות?", אמר.

חטופים מלחמת חרבות ברזל ה-7 באוקטובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד