ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
יום לאחר ההודעה

אחות החטוף שגופתו אותרה: "הפכתי מאחות עם תקווה - לאחות שכולה"

אביבית יבלונקה, אחותו של חנן יבלונקה שאתמול הודיע דובר צה"ל כי גופתו נמצאה, אמרה בכיכר החטופים: ״אחי, אתה אמנם חזרת לא כמו שקיוויתי, אך ישנם עדיין 125 חטופים שעדיין שם, וחייבים להוציא אותם מהגיהינום הזה עכשיו"

אחות החטוף שגופתו אותרה: "הפכתי מאחות עם תקווה - לאחות שכולה"
תמונות החטופים בכנסת צילום: נועם מושקוביץ/נתן ווייל, דוברות הכנסת

יממה לאחר קבלת הבשורה הקשה על הירצחו של אחיה ב-7/10 והחזרת גופתו, אביבית יבלונקה, אחותו של חנן הי"ד, פתחה את עצרת התמיכה במשפחות החטופים וקראה לכל עם ישראל להצטרף לצעדת הלוויה שלו, שתיערך מחר, בסימן החזרת החטופים.

אביבית אמרה: ״אנחנו לפני שעות קשות של הלוויות, חשבנו שסיימנו איתן אז גם אנחנו משפחת יבלונקה החלטנו להגיע לפה הערב, השארנו את ההורים בבית רק בגלל זה באתי. הלוואי ואח שלי היה רואה אתכם עכשיו. הבת של חנן עומדת פה, היא לא רצתה להיות בתוך כל הדבר הזה והיא קיבלה אומץ לבוא לעמוד פה לפני שהיא הולכת לקבור את אבא שלה ואם תשימו לב בין כל משפחות החטופים פה מאחורה ולצידי זו המשפחה שלי 232 ימים זו המשפחה שלי ותשאר המשפחה שלי״.

״כל מי שחושב שהמקום שלו מחר זה להיות עם משפחות החטופים ועם חנן, תגיעו. נלך בשקט ולא נצעק כלום, לא נצעק להם הם לא שווים את זה. נחל בדממה ונרגיש כמה אנחנו רוצים אותם חזרה הביתה - עם חיוך על הפנים אחי היה רוצה לראות את זה כי הוא אהב את כל האנשים. זו תהיה צעדה של תקווה. תודה לכם למשפחות החטופים על מי שאתם והיכולת שלכם להמשיך ולזעוק יחד איתכם על האחרון שיחזור הביתה״.

אתמול הודיע דובר צה"ל כי צה"ל ושב"כ חילצו את גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז הי"ד, שנרצחו במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר וגופותיהם הוחזקו בעזה.

חטופים מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד