כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"להדיח את חמאס"

נתניהו ל-CNN: לישראל אין כוונה ליישב מחדש את רצועת עזה

ראש הממשלה נתניהו לרשת CNN על "היום שאחרי": "אני לא מתכוון ליישב מחדש את עזה. חלק מתומכיי לא מרוצים מזה אבל תמיד אמרתי שלא נתנחל שם בחזרה". המטרה נותרה להדיח את חמאס מהשלטון.

נתניהו ל-CNN: לישראל אין כוונה ליישב מחדש את רצועת עזה
התובע הכללי בהאג מבקר בעוטף עזה צילום: מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אתמול (שלישי) לרשת CNN כי לישראל אין כוונה ליישב מחדש את רצועת עזה לאחר המלחמה, וכי המטרה נותרה להדיח את חמאס מהשלטון.

"יש לי תוכנית מאוד ברורה", אמר נתניהו והוסיף, "היום שאחרי חמאס זה היום שאחרי חמאס. חייבים להיפטר מחמאס. רפיח היא המעוז האחרון שמסיים את החלק האינטנסיבי של הלחימה. אני לא מתכוון ליישב מחדש את עזה. חלק מתומכיי לא מרוצים מזה אבל תמיד אמרתי שלא נתנחל שם בחזרה".

"שיקום עזה ייעשה על ידי מדינות ערב המתונות והקהילה הבינלאומית", המשיך.

ראש הממשלה התייחס למשא ומתן לעסקת שחרור חטופים, ואמר כי חמאס טוען שהם יכולים לשחרר את החטופים אך דורש מישראל לצאת מעזה ולסיים את המלחמה ו"לא אסכים לכך".

נתניהו גם דחה את ההאשמות שהגיש בית הדין הפלילי הבינלאומי נגדו ונגד שר הביטחון גלנט.

ראש הממשלה לא התייחס ישירות לתובע הראשי של בית הדין הפלילי קארים חאן בשמו, אך אמר כי "התובע הנוכל הזה אפילו לא טרח להגיע [לישראל]. הוא הגיש האשמות שווא, שהן מסוכנות ושקריות. הוא לוקח את בית הדין במסלול ירידה". (התובע כן הגיע בתחילת המלחמה).

ראש הממשלה נתניהו התייחס לצו שהתובע רוצה להוציא: "זה בדיוק כמו להוציא צווי מעצר לרוזוולט ולהיטלר, או כמו לבוש ובן לאדן. השקענו מאמצים עצומים בהכנסת סיוע הומניטרי לעזה. אלה האשמות שאין להן שום בסיס, האשמות מהסוג שיהודים הואשמו בהן לאורך ההיסטוריה".

מלחמת חרבות ברזל בית הדין בהאג ראש הממשלה נתניהו חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד