כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
התקפלו מהר

בעקבות הלחץ האמריקני: הציוד של AP יוחזר

בישראל הבינו את פוטנציאל הנזק שגרמה החרמת הציוד של סוכנות הצילום העולמית AP וממהרים להחזיר את הציוד בעקבות הלחץ האמריקני

בעקבות הלחץ האמריקני: הציוד של AP יוחזר
אילוסטרציה צילום: unsplash

בעקבות הלחץ האמריקני ואי הגשת חוות דעת קונקרטית של שר הביטחון יואב גלנט, ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה לשר התקשורת שלמה קרעי כדי שיחזיר את הציוד של סוכנות AP. הציוד יוחזר הערב.

‏במקביל, משרד הביטחון יבחן את הסוגיה הביטחונית של השידור ממיקומים רגישים. כך מדווח הערב (שלישי) אבישי גרינצייג ב'כאון 11'.

שר התקשורת שלמה קרעי מאשר את הפרסום ואומר: "משרד התקשורת פעל היום להחרמת ציוד שלמרות התראות חוזרות ונשנות העביר שידורים לאלגזירה על מיקומי כוחותינו בצפון הרצועה תוך סיכונם בהתאם לחוות הדעת הבטחוניות ולהחלטת הממשלה".

לדבריו, "מאחר ומשרד הבטחון מבקש לבחון את עניין השידורים ממיקומים אלו בשדרות בנוגע לסיכון כוחותינו, הוריתי כעת לבטל את הפעולה ולהשיב את הציוד לסוכנות AP, עד לקבלת החלטה אחרת על ידי משרד הבטחון".

"אני מודה לעובדי משרד התקשורת בראשות המנכ״לית, למפקחים ולצוות המשפטי על העבודה המסורה. משרד התקשורת בראשותי ימשיך לפעול למניעת שידורים הפוגעים בבטחון המדינה ולסילוק שופר החמאס מישראל". כך השר קרעי.

 

AP ציוד צילום אל ג'זירה שלמה קרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד