כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
הוגש כתב אישום

בגלל סיגריות: העצור דקר את חבירו לתא עם מכסה שימורים

אלימות בתא המעצר בגלל סיגריות: עציר בירושלים תקף את שותפו לתא וגרם לו לחבלות. לוחמי כליאה בית המעצר בירושלים השתלטו עליו במהרה והוא נעצר. לאחר שהושלמה חקירת המשטרה במחוז ירושלים, הוגש כתב אישום נגד התוקף לצד בקשה למעצרו עד לתום ההליכים

בגלל סיגריות: העצור דקר את חבירו לתא עם מכסה שימורים
כלי התקיפה המאולתר צילום: דוברות המשטרה

משירות בתי הסוהר התקבל דיווח ב-14.5 כי בתא בית מעצר מגרש הרוסים, ארעה קטטה בין שני עצורים, כשאחד המעורבים עשה שימוש בחפץ מאולתר וגרם חבלות בגופו של שותפו לתא. 

לאחר שהבחינו לוחמי הכליאה של שירות בתי הסוהר בקטטה, הם פעלו במהירות והשתלטו על שני המעורבים. בעקבות החבלות, הועבר הקורבן לטיפול רפואי במתקן הכליאה ובהמשך לטיפול בבי"ח. 

מחקירת המקרה עלה כי בעקבות חשד מצד הנאשם כי שותפו גנב מרשותו סיגריות, התפתח ויכוח ביניהם. בהמשך לכך, היכה הנאשם את שותפו לתא באלימות במכות אגרוף. לאחר מכן, התיישב הנאשם על מיטתו, שלף מכיסו כלי תקיפה מאולתר - מכסה קופסת שימורים, והחל לדקור באמצעותו את הקורבן בראשו ולהכות אותו עד להגעתם של לוחמי הכליאה, כאמור. בעקבות אלימות זו, נגרמו לקורבן חבלות בפניו, בעורפו ובראשו. 

החשוד האלים, עציר תושב ראש העין בשנות ה-20 לחייו המוחזק בבית המעצר בחשד לעבירות אלימות חמורה ועבירות נשק, נעצר לחקירה בתחנת לב הבירה. 

היום (שני) הגישה יחידת התביעות שבמחוז ירושלים את כתב האישום נגדו, בגין פציעה כשהעבריין מזויין. בנוסף הוגשה בקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים גם בהליך משפטי זה.

מכסה קופסת שימורים תקיפה אלימות מגרש הרוסים סיגריות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד