כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
עימות סוער

קרעי איים על לפיד: "אדאג שפקחי משרד התקשורת יגיעו אליך. תתבייש"

"גם אם אתה(!) תחליט להפוך לפרילנסר של ערוץ טרור המסכן את לוחמינו ותשדר להם מיקומים של כוחותינו עם מצלמה שלך, אדאג שפקחי משרד התקשורת יגיעו אליך. תתבייש", איים השר על ראש האופוזיציה

קרעי איים על לפיד: "אדאג שפקחי משרד התקשורת יגיעו אליך. תתבייש"
שלמה קרעי / יאיר לפיד צילום: יונתן זינדל/חיים גולדברג, פלאש 90

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד תקף הערב (שלישי) את החרמת הציוד של סוכנות הצילום AP והאשים בכך את שר התקשורת שלמה קרעי: "החרמת הציוד של AP, סוכנות הידיעות הגדולה בעולם, בידי אנשיו של שלמה קרעי, היא מעשה של טירוף", כתב לפיד.

לדבריו, "זה לא אל ג'זירה, זה כלי תקשורת אמריקאי שזכה ב-53 פרסי פוליצר. הממשלה הזו מתנהגת כאילו החליטה לוודא בכל מחיר שישראל תנודה בכל העולם. הם השתגעו".

שר התקשורת שלמה קרעי מ'הליכוד' לא נשאר חייב ותקף בחזרה: "יו"ר האופוזיציה הנכבד, "אנשיו של שלמה קרעי" הם גורמי המקצוע המסורים של משרד התקשורת המקיימים את הוראות החוק והחלטות הממשלה".

קרעי איים על לפיד וכתב: "אגב, גם אם אתה(!) תחליט להפוך לפרילנסר של ערוץ טרור המסכן את לוחמינו ותשדר להם מיקומים של כוחותינו עם מצלמה שלך, אדאג שפקחי משרד התקשורת יגיעו אליך. תתבייש".

"להזכירך, החוק והצווים שנחתמו פה אחד בממשלה, בתמיכה גורפת של כלל גורמי הבטחון, קובעים שיש לתפוס מכשירים המשמשים לאספקת תכנים של אלג׳זירה מכל אדם או תאגיד. כל שכן במקרה הזה שאנשי AP הוזהרו לפנים משורת הדין כבר בשבוע שעבר וסירבו להפסיק לתת שירות לערוץ הטרור הזה. מצורף הצו באנגלית שעליו סירבו לחתום לטובת עוקביך. נמשיך לפעול בנחישות כנגד כל מי שינסה לפגוע בלוחמינו ובבטחון המדינה גם אם זה לא מוצא חן בעיניך", כך שר התקשורת.

לפיד: "לא יילך לו, הם לא ישתיקו אותנו"

לפיד הגיב ברשת X לשר קרעי וסילף את דבריו: "אחרי שסיים להבאיש את ריחה של ישראל בעולם, השר קרעי מאיים עלי שישלח לי פקחים, כמו במשטרים הכי אפלים שבהם שרים שולחים אנשים לסתום את הפה לראש האופוזיציה. לא יילך לו, הם לא ישתיקו אותנו". כך לפיד.

משרד התקשורת: "נמשיך לבצע פעולות אכיפה ככל שיידרש"

משרד התקשורת הגיב לסערה ומסר: "אחרי שהוזהרו, משרד התקשורת החרים מצלמה של סוכנות הידיעות AP ששידרה תוך ניסיון להתחקות אחר פעילות כוחותינו, והעבירה את הצילומים לתחנת אל-ג׳זירה, בניגוד לחוק.

כבר בשבוע שעבר התריעו אנשי משרד התקשורת בפני סוכנות AP על כך שעל פי החוק והחלטת הממשלה אסור להם לספק שידורים לאלג׳זירה, אולם AP החליטו להמשיך ולשדר בערוץ הגורם לפגיעה ממשית בבטחון המדינה.

בהתאם להחלטת הממשלה והוראת שר התקשורת, משרד התקשורת ימשיך לבצע פעולות אכיפה ככל שיידרש להגבלת שידורים הפוגעים בביטחון המדינה". תגובת המשרד.

שלמה קרעי משרד התקשורת יאיר לפיד החרמת ציוד AP אל ג'זירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד