כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"סאונד איכותי מאוד"

האם גלנט הדליף מישיבת הסיעה? הח"כ רומז

חבר כנסת מהליכוד רומז כי שר הביטחון בכבודו ובעצמו הקליט את עצמו נדבר בסיעת הליכוד ומתעמת עם חבריו לסיעה

האם גלנט הדליף מישיבת הסיעה? הח"כ רומז
שר הביטחון יואב גלנט במסיבת עיתונאים צילום: Tomer Neuberg/Flash90     

האם שר הביטחון יואב גלנט עצמו ״הדליף״ את דבריו שלו מישיבת הסיעה לתקשורת שהושמעו אמש במהדורות המרכזיות של ערוצי הטלוויזיה? כך לפחות לטענת מ"מ ראש מח"ש לשעבר ח"כ משה סעדה.

בראיון לרדיו 'גלי ישראל' אמר סעדה: "די למכבסת המילים, לכולנו ברור שאתה רוצה להביא את הרשות הפלסטינית או משהו בסגנון, עם כל הכבוד - אין לנו רצון לשלם על זה במחיר הילדים שלנו. אני לא יודע מי הדליף את ההקלטה מישיבת הסיעה אבל איכות הסאונד הייתה מאד איכותית…", אמר סעדה ורמז כי גלנט עומד מאחורי ההקלטה. 

שר הביטחון יואב גלנט השתתף אתמול (שני) בישיבת סיעת הליכוד שהתכנסה עם פתיחת מושב הקיץ של הכנסת. הישיבה הייתה סוערת במיוחד וכללה מתקפה של חברי כנסת על גלנט. 

ב'חדשות 12' פורסמו הקלטות של גלנט מבהיר במהלך ישיבת סיעתו: "אני נגד מדינה פלסטינית - אבל גם לא רוצה שחמאס או ישראל יהיו בעזה". בהמשך הבהיר: "הליכוד זה הבית שלי - אני נשאר בליכוד". עוד הוסיף: "אנחנו ממשיכי דרכו של בגין, לא של בן גביר - יש לנו ערכים ואני מציע שלא נשכח שאנחנו תנועה ממלכתית".

את התנגדותו לשליטה ישראלית ברצועה ב"יום שאחרי" הסביר גלנט: "זה יאריך את השירות הצבאי לארבע שנים. אין לנו מספיק חיילים לזה". 

יונתן זינדל, פלאש 90ח"כ משה סעדה בכנסתצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חה"כ משה סעדה נשמע מטיח בשר הביטחון: "אל תעביר נושא, תסביר את עצמך. לא נהיה בובות שלך בתיאטרון הבובות הזה. בעיצומה של מלחמה אתה מקיים מסיבת עיתונאים. תסביר- למי אתה רוצה להעביר את הכח?".

השר גלנט השיב למבקריו: "אני חושב שהחלופה הכי פחות גרועה היא גורם מקומי. אין מתנדבים מגורמים בעולם". חה"כ סעדה: "מי זה?! מי הגורם הזה?". השר גלנט: "ממשל צבאי בעזה זה מחיר דמים שאסור לנו לשלם. צריך לפתח אלטרנטיבה שלטונית אחרת".

חה"כ סעדה תקף: "מי הגורם?! אתה לא יכול לערבב אותנו. אני שואל אותך כבר שלוש פעמים". השר גלנט ענה: "צריך להכניס לתוך השטח גורם מבפנים. יש בשטח הרבה אנשים שהם לא אנשי חמאס". חברי כנסת בליכוד: "מי הם? אוהבי ישראל?". חה"כ סעדה: "אם אני לא מבין את שר הביטחון, איך הציבור יבין אותו?". חה"כ גלית דיסטל אטבריאן הצטרפה: "גלנט ואייזנקוט עושים פוליטיקה ומתמחים בלהיראות א-פוליטיים, אז לפחות לא בתוך הבית יואב, לפחות לא בתוך הבית".

הליכוד יואב גלנט הדלפות משה סעדה רדיו גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד