כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
צפי ל-30 אלף איש

אושר סופי: מתחם ההדלקה הגדולה של ר' מיילך בבית שמש

אושר קיבולת עוצמתית של מעל 30,000 להדלקה הגדולה בעולם בעיר בית שמש על פני רחוב זכריה הנביא בראשות המשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן

אושר סופי: מתחם ההדלקה הגדולה של ר' מיילך בבית שמש
בניית הפארנצ'עס בהדלקה של ר' מיילך צילום: בית שמש חדשות

בישיבת היערכות במשטרת ישראל מחוז ירושלים בהשתתפות ממ"ר ציון תנ"צ רונן עובדיה, מת"ח בית שמש סנ"צ אלון וינשטיין צוות הפיקוד במשטרת ישראל, מ"מ וסגרה"ע בית שמש שמעון גודלברג, מנהל האירוע שמואל הולצמן וצוות ההפקה התכנסו לישיבת היערכות לאישור סופי ע"י הגורמים לקיום אירוע ההדלקה הגדולה בעולם בעיר בית שמש על פני רחוב זכריה הנביא, במתחם אושר קיבולת עוצמתית של מעל 30,000 משתתפים בכדי לקיים במתחם את ההדלקה של המשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן. 

בישיבה הוצגו ע"י מנהל האירוע וצוות ההפקה את תוכניות האירוע המאושרים עפ"י הדרישות המחמירות של כוחות החירום והביטחון. עוד הוצג למשטרת ישראל תוכניות דרכי הגישה והתחבורה לאירוע, בכדי לשמור על 2 הכניסות לרמה ד' פתוחות, ומקומות ייעודיים ונתיבים לתחבורה פרטית עם מינימום חסימות כבישים בכדי לתת לתושבי השכונות את האפשרות לנוע בכבישים ללא הגבלות. 

באדיבות המצלםהישיבה בבית שמשצילום: באדיבות המצלם

בנוסף, בישיבה הציג מ"מ וסגרה"ע שמעון גולדברג את המלצות ודרישות העירייה לבטיחות האירוע לצד שמירה על ניהול שגרת חיים של תושבי העיר. 

מ"מ וסגרה"ע שמעון גולדברג אמר בסיום הישיבה: "בס"ד לכבודו של רשב"י ולטובת עשרות אלפי תושבי העיר הרוצים לקחת חלק ולשמוח בהילולת הרשב"י ביום ל"ג בעומר הצלחנו ב"ה להגיע למתווה המוסכם על כלל הגורמים שההדלקה הגדולה בעולם יתקיים בעיר בית שמש. אני רוצה להודות למנכ"ל העירייה אוהד שגב, למת"ח בית שמש סנ"צ אלון וינשטיין, לאנשי החירום והביטחון, למנהל האירוע ר' שמואל הולצמן, ליועץ השר פרוש ר' שרוליק ורטהיימר שהשקיעו בתוכניות דיונים ואישורים להצלחת האירוע".

עוד הוסיף גולדברג: "תושבי העיר מכלל החוגים והקהילות רוצים לחגוג את ההילולא דרשב"י ביום ל"ג בעומר, והשנה כאשר לצערנו ציון הרשב"י במירון סגור הצלחנו בס"ד להביא את השמחה לתוך העיר מבלי שנצטרך לחפש היכן לחגוג את הילולא דרשב"י גם השנה. זכות רשב"י הק' ימליץ טוב בעדנו שנזכה שהאירוע יתקיים על הצד הטוב ביותר לטובת ולבטיחות עשרות אלפי המשתתפים".

באדיבות המצלםשטח ההדלקה בבית שמשצילום: באדיבות המצלם

הרב אלימלך בידרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד