כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
יוצא למאבק האמיתי

שלמה פילבר: "הפרקליטות רוצה לרסק אותי. זו נקמה"

עוד טען: "עיתונאים איימו עליי. הם עובדים בשירות הפרקליטות בעבירת איומים. עיתונאים בשליחות הפרקליטות איימו עליי גם באמצעות שיחות עם עורך דיני"

שלמה פילבר: "הפרקליטות רוצה לרסק אותי. זו נקמה"
שלמה פילבר צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

עד המדינה נגד ראש הממשלה בתיק 4000, שלמה פילבר, שנמצא בפני שימוע בפרקליטות בגין טענתם כי הפר את הסדר עד המדינה עמו, התראיין בתוכנית 'הפטריוטים' בערוץ 14 בהגשת ינון מגל ויצא למתקפה נגד הפרקליטות.

פילבר טען בין היתר: "הפרקליטות ביצעה נגדי עבירות חמורות כולל השתלת תוכנית הריגול פגסוס. עיתונאים איימו עליי. הם עובדים בשירות הפרקליטות בעבירת איומים יש מי שעשה תכנית שלמה נגדי (רמז לעיתונאי רביב דרוקר. ק.ע.). עיתונאים בשליחות הפרקליטות איימו עליי גם באמצעות שיחות עם עורך דיני".

קטע מהראיון של שלמה פילבר לערוץ 14 צילום: מתוך שידורי ערוץ עכשיו 14

עוד טען עד המדינה בראיון: "הפרקליטות רודפת אותי, הם עשו איתי טעות לפני 9 שנים, התייחסו אליי כקונסיילרי של ארגון מאפיה, כקופסא שחורה, ולא מצאו כלום".

לדבריו, "בחדרי החקירות כל הזמן שיקרו לי, הציגו לי מצגי שווא, הפרקליטות אמרה שאני מאיים על עובדים כדי להרחיק אותי מהשירות הציבורי". והסביר כי מדובר בעדותה של יועמ"שית משרד התקשורת בתקופתו דנה נויפלד שאמר לה אחרי ויכוח שיילך לה מעל לראש. 

על לקיחתו מביתו למעצר, אמר פילבר: "ברגע שראיתי את הבת שלי בת החמש מבועתת כשבאו לקחת אותי למעצר - החלטתי שתהיה לה ילדות מאושרת ויהי מה". 

"עורך הדין שלי קיבל טלפונים עם איומים מעיתונאים בשליחות הפרקליטות שאומרים לי מה להגיד. ניתקתי מגע עם הייעוץ המשפטי", סיפר פילבר וסיכם, "הפרקליטות רוצה לרסק אותי. זו נקמה".

פילבר יצא לפני כחודש וחצי בקמפיין מימון המונים כדי לכסות את הוצאות השימוע והמשך המשפט הצפוי לו והצליח עד כה קרוב לחצי מיליון שקלים מנדבת ליבם של אזרחים המאמינים בחפותו.

אגב יצוין כי אביעד גליקמן דיווח ב'חדשות 13' כי הפרקליטות הודיעה לפרקליטו של נתניהו, עמית חדד: "אתה נמצא בניגוד עניינים מובהק כאשר אתה מייצג את עד המדינה".

זאת לאחר שחדד הודיע שבוע שעבר לפרקליטות כי הוא מייצג את פילבר בשימוע נגדו על כך שהפר לטענתם את הסדר עד המדינה.
 

עד מדינה שלמה פילבר הפטריוטים ערוץ 14 משפטו של בנימין נתניהו תיק 4000 הפרקליטות פרקליטות המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד