כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
חיזבאללה במוקד

שר החוץ ישראל כ"ץ ימריא לביקור מדיני בפריז

שר החוץ ישראל כ"ץ ימריא מחר לביקור מדיני בפריז. כ"ץ ידון בפגישותיו בשורת נושאים, לרבות בקשת התובע של בית הדין הפלילי הבינלאומי להוצאת צווי מעצר, המו"מ וקידום ההצעה הצרפתית לפתרון העימות בלבנון

שר החוץ ישראל כ"ץ ימריא לביקור מדיני בפריז
שר החוץ ישראל כ"ץ במטה משפחות החטופים צילום: יוסי פונס לע"מ

שר החוץ ישראל כ"ץ ימריא מחר לביקור מדיני בפריז. השר ייפגש עם שר החוץ הצרפתי, יו"ר האספה הלאומית, נשיא הסנאט וראשי הקהילה היהודית.

שר החוץ כ"ץ ידון עימם בשורת נושאים, לרבות בקשת התובע של בית הדין הפלילי הבינלאומי להוצאת צווי מעצר, המו"מ וקידום ההצעה הצרפתית לפתרון העימות בלבנון מול חיזבאללה, הרחבת משטר הסנקציות נגד איראן, הרחבת הפעולה הצבאית ברפיח והמאבק באנטישמיות נגד הקהילות היהודיות בצרפת.

בהודעה שפירסם היום שר החוץ ישראל כ"ץ על החלטת התובע הכללי של בית הדין הפלילי בהאג להוציא צווי מעצר נגד ראש הממשלה ושר הביטחון נכתב: "ההחלטה השערורייתית של התובע הכללי בבית הדין הפלילי בהאג היא מתקפה חזיתית חסרת מעצורים על קורבנות ה-7 באוקטובר ו-128 החטופים שלנו בעזה". 

"התובע הכללי מזכיר באותה נשימה את ראש הממשלה ואת שר הביטחון של מדינת ישראל לצד המפלצות הנאציות המתועבות של החמאס - חרפה היסטורית שתיזכר לעד. הנחיתי להקים באופן מיידי חמ"ל מיוחד במשרד החוץ, עם כל הגורמים המקצועיים, במטרה להיאבק נגד ההחלטה שנועדה בראש ובראשונה לכבול את ידיה של מדינת ישראל ולמנוע ממנה את זכות ההגנה העצמית", מסר.

ישראל כ"ץ מלחמת חרבות ברזל בית הדין הבינלאומי בהאג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד