כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
"טעות אנוש"

מחריד: תולעים בארוחה בשרית שהוגשה לחיילים

חיילים בבסיס ההכשרות של חיל הים גילו מזון מקולקל. החיילים גילו תולעים חיות בארוחה הבשרית כולל עובש. דובר צה"ל: "אחת החמגשיות נשכחה בפינת חדר האוכל בשוגג, והוגשה מחדש בגלל טעות אנוש"

מחריד: תולעים בארוחה בשרית שהוגשה לחיילים
אילוסטרציה צילום: דובר צה"ל

חיילים מבסיס ההכשרות של חיל הים תיעדו היום ארוחת צהריים שקיבלו בחמגשית, שבה נראו תולעים חיות במנה הבשרית ועובש בתוספות הפחמימה. 

החיילים סיפרו כי זו לא הפעם הראשונה שבה מוגש מזון מקולקל. "חיילים סובלים פה באופן תדיר מקלקולי קיבה וכאבי בטן. אנחנו מתלוננים אבל לשווא", סיפרו ל-Ynet.

לטענת החיילים, קצינים ניסו לאתר את ההחיילים שצילמו את הסרטון כדי להענישם, במקום לטפל באנשי הקבע שהתרשלו וסיכנו את בריאות החיילים.

מתברר כי חדר האוכל בבסיס עובר שיפוץ בתקופה האחרונה, החיילים באופן זמני מקבלים מנות בחמגשיות ארוזות. כתוצאה מכך, אחת החמגשיות נשכחה ככל הנראה בפינת חדר האוכל בשוגג, והוגשה מחדש בגלל טעות אנוש.

מצה"ל נמסר ל-Ynet: "הנושא מוכר ומטופל. החמגשית המצולמת בסרטון נשכחה בצידנית המחלקה, בעקבות טעות אנוש, ולא יועדה למאכל. מדובר בתקלה שנגרמה בגלל שינוי זמני של שיטת ההסעדה בעקבות שדרוג תשתיות חדר האוכל בבסיס. מיד עם היוודע הנושא חודדו נהלי שינוע המזון, נהלי משיכתו ופינוי המזון. לא ייענש אף חייל בעקבות האירוע".

 

 

חיילים תולעים עובש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד