כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
ישיבה סוערת

גלנט הבהיר בסיעת הליכוד: "אני נשאר במפלגה, זה הבית שלי"

עם פתיחת מושב הקיץ של הכנסת התכנסה סיעת הליכוד לישיבה סוערת. שר הבטחון גלנט תקף: "אנחנו ממשיכי דרכו של בגין, לא של בן גביר". ח"כים צעקו עליו: "המלחמה מתנהלת בכישלון קולוסאלי"

גלנט הבהיר בסיעת הליכוד: "אני נשאר במפלגה, זה הבית שלי"
שר הביטחון יואב גלנט במסיבת עיתונאים צילום: Tomer Neuberg/Flash90     

שר הביטחון יואב גלנט השתתף היום (שני) בישיבת סיעת הליכוד שהתכנסה עם פתיחת מושב הקיץ של הכנסת. הישיבה הייתה סוערת במיוחד וכללה מתקפה של חברי כנסת על גלנט. 

ב"חדשות 12" דווח כי גלנט הבהיר במהלך הישיבה: "אני נגד מדינה פלסטינית - אבל גם לא רוצה שחמאס או ישראל יהיו בעזה". בהמשך הבהיר: "הליכוד זה הבית שלי - אני נשאר בליכוד". עוד הוסיף: "אנחנו ממשיכי דרכו של בגין, לא של בן גביר - יש לנו ערכים ואני מציע שלא נשכח שאנחנו תנועה ממלכתית".

את התנגדותו לשליטה ישראלית ברצועה ב"יום שאחרי" הסביר גלנט: "זה יאריך את השירות הצבאי לארבע שנים. אין לנו מספיק חיילים לזה". 

חה"כ משה סעדה הטיח בשר הביטחון: "אל תעביר נושא, תסביר את עצמך. לא נהיה בובות שלך בתיאטרון הבובות הזה. בעיצומה של מלחמה אתה מקיים מסיבת עיתונאים. תסביר- למי אתה רוצה להעביר את הכח?".

השר גלנט : "אני חושב שהחלופה הכי פחות גרועה היא גורם מקומי. אין מתנדבים מגורמים בעולם". חה"כ סעדה: "מי זה?! מי הגורם הזה?". השר גלנט: "ממשל צבאי בעזה זה מחיר דמים שאסור לנו לשלם. צריך לפתח אלטרנטיבה שלטונית אחרת".

חה"כ סעדה תקף: "מי הגורם?! אתה לא יכול לערבב אותנו. אני שואל אותך כבר שלוש פעמים". השר גלנט ענה: "צריך להכניס לתוך השטח גורם מבפנים. יש בשטח הרבה אנשים שהם לא אנשי חמאס". חברי כנסת בליכוד: "מי הם? אוהבי ישראל?". חה"כ סעדה: "אם אני לא מבין את שר הביטחון, איך הציבור יבין אותו?". חה"כ גלית דיסטל אטבריאן הצטרפה: "גלנט ואייזנקוט עושים פוליטיקה ומתמחים בלהיראות א-פוליטיים, אז לפחות לא בתוך הבית יואב, לפחות לא בתוך הבית".

יחד עם זאת, במהלך הישיבה ראש הממשלה בנימין נתניהו החתים את חברי המפלגה על מסמך נגד הצהרת התובע הראשי בהאג, כך לפי דיווח "וואלה".

יואב גלנט סיעת הליכוד משה סעדה היום שאחרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד