כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
לוח מחוונים חדש

סיטרואן: הברלינגו המשודרג הגיע לארץ

בתא הנוסעים מקבל הברלינגו לוח מחוונים דיגיטלי חדש אשר מחליף את לוח המחוונים האנלוגי של הדגם היוצא והגדלה של מסך המולטימדיה

סיטרואן: הברלינגו המשודרג הגיע לארץ
סיטרואן ברלינגו משתדרג. דיזל אוטומטי גם עם 7 מושבים צילום: סיטרואן

דוד לובינסקי, יבואנית סיטרואן מודיעה על תחילת שיווק ברלינגו המחודש. הברלינגו על דורותיו השונים זכה להצלחה בלתי מבוטלת בשוק הישראלי, גם כרכב משא וגם כרכב להובלת נוסעים, במיוחד מכיוון שבחלק מגרסאותיו הברלינגו מיועד להסעה של שבעה נוסעים ונהג.

לפי היבואנית  מאז השקת הברלינגו אי שם בשנת 1966 נמכרו בישראל מעל 75 אלף יחידות של "סוס העבודה"- מעל 16 אלף מהן מהדור השלישי ואילך. רשימת העדכונים הארוכה שעבר הברלינגו כוללת חזית חדשה לחלוטין הכוללת פגושים חדשים ותאורת LED, פסי מגע חדשים בדלתות ומיקום מחדש של הסמלים האחוריים. בתא הנוסעים מקבל הברלינגו לוח מחוונים דיגיטלי חדש אשר מחליף את לוח המחוונים האנלוגי של הדגם היוצא והגדלה של מסך המולטימדיה.

סיטרואןסיטרואן ברלינגו משתדרג. דיזל אוטומטי גם עם 7 מושביםצילום: סיטרואן

גם רשימת ה"פינוקים" לנהג ולנוסעים זכתה לטיפול של סיטרואן הכולל צמד יציאות usb-c. בשלב הראשון הברלינגו ישווק בישראל בתצורת מרכב בעלת חמישה מושבים וגם בתצורת שבעת המושבים הפופולארית.

כל גרסאות הברלינגו מצוידות במנוע הטורבו דיזל המוכח של סיטרואן בנפח 1.5 ליטר ובתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה הילוכים. המחיר מתחיל ב-174,990 שקל לגרסה ההתחלתית. מחיר הגרסה הארוכה הוא 189,990 שקלים ומחיר גרסת HDI MAXI המסחרית הוא 182,990 שקלים.

 

ברלינגו רכב חשמלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד