שוברת את השוק: היצרנית שנותנת שמונה שנות אחריות
הארכת האחריות הינה חלק מצעדי היצרן להגדרת ישראל כשוק אסטרטגי עולמי וכראש חץ לחדירת SKYWELL לשווקים נוספים
- רוני נאק
- י"ב אייר התשפ"ד
בעולם הרכב יש להצהיר הצהרות ויש לעשות מעשים, והמעשה שהכי מצביע על מידת האמון שיש ליבואן רכב במוצר שלו הוא הענקת האחריות: כאשר יצרן רכב ויבואן רכב מעניקים למוצר שלהם אחריות ארכת טווח, הם אומרים "עלינו" ולוקחים על עצמם את הבעיות שיתעוררו אם וכאשר תהיה תקלה. אחריות נדיבה על מכונית גם ממחישה את מידת האמון שהיבואן נותן במוצר, כי מן הסתם הוא יודע שיהיו פחות קלקולים.
וכך, קבוצת כדורי יבואנית רכבי SKYWELL מודיעה כי היא תאריך את האחריות על גרסאות ה-86 XR ו-72 LR של רכב הכביש שטח החשמליים של היצרנית – ה 5 ET. לפי היבואנית החל מהיום האחריות תהיה שמונה שנים או 200,000 ק"מ במקום 150,000 ק"מ .
האחריות עצמה היתה גם קודם שמונה שנים, אבל הישראלים עוברים 150,000 קילומטרים בשמונה שנים ולכן בוצע השינוי. וכמה זה עולה? אפס שקלים.
לפי היבואנית, הארכת האחריות הינה חלק מצעדי היצרן להגדרת ישראל כשוק אסטרטגי עולמי וכראש חץ לחדירת SKYWELL לשווקים נוספים. מותג SKYWELL משווק כבר היום בלמעלה מ- 50 מדינות בעולם וחזון היצרן הוא לייצר מיליון מכוניות ב-2030 ולהפוך לאחת מעשרת יצרני הרכב החשמלי הגדולים בעולם.
תחת אסטרטגיה זו תשיק היצרנית בשנה הקרובה 3 דגמים נוספים בסגמנטים שונים. הדגם הראשון אמור להחשף בתערוכת פריז הקרובה ולהתבסס על מכונית הקונספט SKYHOME המרהיבה אשר הוצגה בתערוכת ביג'ינג האחרונה.
לדברי מעוז אלמגור, מנהל פעילות SKYWELL בארץ: "״זהו צעד נוסף הנובע מהגדרת ישראל כשוק אסטרטגי עולמי מועדף, מעוצמתו של היצרן והשותפות ההדוקה עם קבוצת כדורי. לצד עלויות האחזקה הנמוכות ושגרת הטיפולים המחייבת טיפול פעם בשנתיים או 40 אלף ק"מ בלבד, אין לנו ספק כי הדבר גם יעניק בטחון ללקוחות היד שנייה של הרכב".
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות