ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
"הקיא את נשמתו"

פוטין שלף את הלב של האייל והגיש לרה"מ ההמום

סנאטור איטלקי חשף כי במסגרת צייד משותף של רה"מ האיטלקי המנוח ברלוסקוני עם נשיא רוסיה, העניק לו פוטין לב של אייל שזה עתה ניצוד. "הוא נתן לברלוסקוני מבט שהראה שהוא מאוד מרוצה מעצמו"

פוטין שלף את הלב של האייל והגיש לרה"מ ההמום
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

פבריציו צ'יצ'יטו, לשעבר סנאטור איטלקי הנחשב למקורבו של ראש הממשלה המנוח סילביו ברלוסקוני, חשף בעיתון קוריירה דלה סרה סיפור על ה"מתנה" המיוחדת שהעניק פוטין לידידו האיטלקי.

האירוע המדובר התרחש בשנת 2013, כאשר פוטין החליט לקחת את ידידו מאיטליה למסע ציד בעת ששהו באחת מבקתותיו היוקרתיות של הנשיא. ברלוסקוני לא התלהב יותר מדי מההצעה, אך בחר לכבד את מארחו והצטרף אליו.

"ולדימיר הראה לי את הטבע האלים שלו, שמעולם לא דמיינתי שקיים באדם כה אדיב ורציונלי", ציטט צ'יצ'יטו את דברי מקורבו ברלוסקוני, שהלך לעולמו לפני כמעט שנה. מאז עלה פוטין לשלטון נחשב ברלוסקוני לידידו ולמקורבו ונהג לסייע לו ולתמוך בו מול מנהיגי המערב גם בשנים עברו. לאחר פלישת רוסיה לאוקראינה המשיך ברלוסקוני לתמוך בידידו, גם כשכבר לא כיהן בתפקידי מפתח בפוליטיקה האיטלקית. לאחר מותו של האיטלקי ביוני תיאר אותו פוטין במילים "חבר אמת".

צ'יצ'יטו סיפר כי ברלוסקוני נעתר להזמנתו של פוטין לצאת למסע הציד, אף שהדגיש לפניו כי מעולם לא החזיק בידיו נשק. בעודם הולכים ביער מושלג מסר פוטין רובה ציד לברלוסקוני, והלה הסכים לקבל אותו. כמה דקות לאחר מכן זיהה פוטין בערבות היער שני איילים וקרא לברלוסקוני לירות בהם ולצוד אותם. "זה שלך, תירה", אמר פוטין לברלוסקוני, סיפר צ'יצ'יטו. בשלב הזה סירב ראש הממשלה האיטלקי לירות, ופוטין ירה והרג בעצמו את שני האיילים. "הוא נתן לברלוסקוני מבט שהראה שהוא מאוד מרוצה מעצמו", שיחזר צ'יצ'יטו.

לאחר שהרג את האיילים רץ פוטין במורד הגבעה שעליה עמדו ושלף סכין אישית שהייתה בכליו. באמצע היער המושלג החל נשיא רוסיה לחתוך ולקצב את גופת אחד האיילים הניצודים, ובמו ידיו שלף את ליבו. לבקשתו, אחד מבני לווייתו של פוטין הופיע ברגע הזה ובידו מגש עץ, ולב האייל המדמם הונח עליו והוענק לברלוסקוני. פוטין הבטיח לו שיכין לו מזה "מנה יוצאת דופן".

אז, מספר צ'יצ'יטו מפי ידידו המנוח, הלך ברלוסקוני מאחורי אחד העצים הסמוכים והקיא את נשמתו.

 
ולדימיר פוטין סילביו ברלוסקוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד