ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
670 נושאים

שנה אחרי שנחטף מהמדפים: 'דעת רמח"ל' במהדורה שניה - מורחבת

קרוב לשנה אחרי שכבש את עולם הספר היהודי: הספר 'דעת רמח"ל' יוצא לאור במהדורה מחודשת ומורחבת, עם אלפי ציטוטים ומאות עמודים חדשים | חובה בכל בית | כל הפרטים

שנה אחרי שנחטף מהמדפים: 'דעת רמח"ל' במהדורה שניה - מורחבת
אילוסטרציה צילום: Nati Shohat/Flash90, פלאש 90

מספר חודשים בלבד אחרי שיצא לאור במהדורה ראשונה - שאזלה לחלוטין מהמדפים, הספר 'דעת רמח"ל' יוצא בימים אלה לאור במהדורה חדשה מושקעת ומורחבת.

'דעת רמח"ל', הספר שחולל מהפך בהנגשת משנתו של רב רבנן רבי משה חיים לוצאטו זיע"א, לכל צורב ותלמיד המבקשים לקבל 'טעימות' מתורתו, מכיל בתוכו אלפי ציטוטים ופנינים יקרים, מחולקים ומסודרים לפי מגוון עצום של נושאים, כאשר עליהם נוסף מפתח עניינים מפורט וערוך, המקל על המעיין בין בתרי הספר למצוא את מבוקשו.

לפרטים נוספים ורכישת הספר במחיר מיוחד>>>

אחרי שנים ארוכות בהן תורת הרמח"ל הייתה פרושה על פני עשרות חיבורים, השכיל המחבר לערוך ליקוט נרחב ומקיף המתפרש על פני מעל ל-900 עמודים ומרוכז בספר אחד, כאשר כל מי שמבקש לאתר את התייחסות הרמח"ל באיזה נושא שיהיה, מוצא עד מהרה את מבוקשו.

כאמור, הספר שהתקבל בחיבה על שולחנם של תלמידי החכמים, כבש את עולם התורה ונחטף מהמדפים, יוצא כעת לאור שוב, במהדורה מורחבת ובה עשרות נושאים ואלפי פנינים חדשים, בעיקר מתורת הנסתר של הרמח"ל. נושאים שעד עתה היו נהירים אך ורק למי שהגה בספריו הקדושים והעמוקים, וכעת מונגשים ביתר קלות לציבור הרחב.

לקישור ישיר לרכישה בעמדת 'נדרים'>>>

הספר עצמו מחולק ל-15 שערים, כאשר בכל שער מופיעים שלל נושאים הנוגעים לאותו עניין. כך לדוגמא בשער 'אישים' תוכלו למצוא את התייחסות הרמח"ל לעשרות דמויות מרכזיות, החל מהאבות הקדושים, מלכי בית דוד, רשב"י, האריז"ל, רבי שמשון מאוסטרופולי, וכלה להבדיל, בנתן העזתי ושבתאי צבי.

ללאדעת רמח"לצילום: ללא

בסוף הספר מופיע 'מאמר הקיווי', דרוש קבלי קצר ועמוק, המהווה בסיס לכל משנתו של הרמח"ל, כאשר עליו נוספו פסוקי הקיווי, באותיות מאירות עיניים, פסוקים שלוקטו ע"י הרמח"ל ומחולקים לאומרם לפי כל אחד מימי השבוע ומסוגלים להשפיע ישועה וברכה למקפיד לאומרם.

לפרטים נוספים ורכישת הספר במחיר מיוחד>>>

'דעת רמח"ל' זכה להערכתם הנלהבת של כלל הלומדים ובפרט לאלו הבקיאים בהגותו הנרחבה והעמוקה של הרמח"ל. די אם נציין את דבריו הנלהבים של מרן המשגיח רבי דן סגל שליט"א המופיעים בספר, בהם הוא מפליג בשבח הליקוט המבורך, בתקווה שיכניס בלב המעיינים בו תשוקה להגות לעומק בתורת הרמח"ל.

לאור ייחודיותו, את הספר לא ניתן להשיג ברשתות הספרים הגדולות אלא אך ורק דרך המחבר עצמו במחיר מיוחד רגל ההוצאה לאור.

לפרטים נוספים ורכישת הספר במחיר מיוחד>>>

דעת רמח"ל אליעזר ליפא גינסברגר רבי דן סגל רבי משה חיים לוצאטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד