כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
אנטישמיות מחרידה

התיעוד חשף: ילדים חרדים הותקפו באכזריות בבעיטות ובאגרופים

תיעוד שנחשף בסוף השבוע מגלה תקיפה אנטישמית מחרידה בוויליאמסבורג. קבוצת ילדים חרדים הוכו באכזריות על ידי תוקף אנטישמי שנמלט על אופניים, המשטרה מחפשת אחריו. בתקיפה אנטישמית נוספת, נערה בת 14 הותקפה בקנדה באכזריות בגלל היותה יהודיה

התיעוד חשף: ילדים חרדים הותקפו באכזריות בבעיטות ובאגרופים
תקיפת הילדים צילום: צילום מסך

ביום ראשון לפני שבוע הותקפה קבוצת ילדים חרדים ששיחקה על מדרכה בוויליאמסבורג - ברוקלין ניו יורק, על ידי אלמוני שהגיע למקום על אופניים.

בצילומי מצלמות האבטחה של האירוע, נראה התוקף מכה ילד אחד בפניו באגרוף, מפיל אותו ארצה, ולאחר מכן זורק ילד נוסף לקרקע, בועט בו שוב ושוב. הילדים נמלטו מהמקום, והאיש עלה על אופניו ונסע מהמקום.

תיעוד תקיפת הילדים צילום: באדיבות המצלם

לפי משטרת ניו יורק, היה קורבן נוסף שלא תועד בווידאו, אב ובנו היו גם הם על המדרכה באותו אזור. החשוד דחף את האיש לקרקע, וגרם לפצע קל בראשו, נמלט לכיוון דרום בשדרות פרנקלין.

אתר Yeshiva world news דיווח כי המשטרה חוקרת ונכון להיום לא נעצר אף חשוד.

בתקיפה אנטישמית נוספת, נערה בת 14 הותקפה באכזריות על ידי תלמידה אחרת בגלל היותה יהודיה.

הקורבן, שקד צורקן, ישראלית-קנדית בת 14 בניו ברונסוויק בקנדה, סיפרה ל-Canadian Jewish News כי היא הותקפה בחודש שעבר. התקיפה תועדה בווידאו, והתרחשה בשעות הצהריים בחניון סמוך לשטח בית הספר.

בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראית תלמידה רצה לעבר שקד ומטיחה אותה לקרקע וחובטת בה שוב ושוב ליד עוברי אורח, אדם מבוגר פשוט עומד ומתבונן. שקד הותקפה קשות וסבלה מחתכים, שריטות וחבורות.

לדברי שקד, התוקפת מציקה לה כבר חודשיים. לדבריה, היא ניסתה להימנע מעימות עם איתה באותו יום, שקד אמרה כי התוקפת הושעתה לחמישה ימים. כשהתלמידה התוקפת חזרה,  הומלץ לשקד להשתמש בחדר השירותים של המורים, להישאר בבניין בית הספר במהלך היום, ולא ללכת לבד, כך לדבריה.

מלחמת חרבות ברזל אנטישמיות תקיפה אנטישמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד