י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"אנו מחבקים אתכם"

אחותו של החייל שנפל באסון בדו"צ: "אין בנו כעס על החיילים"

חן לפיד שאיבדה את אחיה פנתה בדבריה בהלווייתו אל החיילים היורים ואמרה: "ברור לנו שפעלתם למען עם ישראל". משפחתו של רועי בית יעקב: "מחבקים את החיילים" | האזינו לראיונות

אחותו של החייל שנפל באסון בדו"צ: "אין בנו כעס על החיילים"
פעילות כוחות צה"ל ברצועה צילום: דובר צה"ל

סרן רועי בית יעקב בן 22 מעלי, סמל דניאל חמו בן 20 מטבריה, סמ"ר בצלאל דוד שעשוע בן 21 מתל אביב, סמ"ר גילעד אריה בוים בן 22 מקרני שומרון וסמל אילן כהן בן 20 מכרמיאל נפלו הלילה (חמישי) בקרב בצפון רצועת עזה, בתקרית שבה טנק ישראלי ירה שני פגזים לעבר מבנה בו שהו לוחמי צנחנים. 

חן לפיד, אחותו של סמ"ר גילעד אריה בוים אמרה בהלווייתו: "אנחנו מבקשים לשלוח מכאן חיבוק לכל חיילי צה"ל וחשוב לנו להגיד גם לחיילים האהובים מהשיריון שביצוע את הירי אתמול - אנו מחבקים אתכם ואין בליבנו כעס עליכם. ברור לנו שכל מטרתכם הייתה למען עם ישראל. תמשיכו במשימתכם החשובה וכשתוכלו תבואו אלינו לביקור".

"כמה אור הכנסת לחיים של כולנו", אמרה לפיד בהספד לאחיה. "מלא באהבה, הכי משפחתי שיש".

קרוביהם של החללים התראיינו היום לתוכנית "בחצי היום" בכאן רשת ב.

מרים בן גל, דודתו של הנופל רועי בית יעקב אמרה על אחיינה: "רועי זה עולם. הוא היה מהבחורים האלה שכשכולם מדברים הוא יושב בשקט ואז כשאנחנו שותקים הוא זורק הערה קטנה וצינית, שמראה כמה הוא היה כל כך איתנו, כל כך קשוב. הוא לא היה איש של מילים, זה לא שהוא היה ביישן, הוא פשוט לא רצה להתבלט. ולמרות שלא היה חשוב לו להתבלט הוא תמיד היה המרכז, לא כי הוא דחף את עצמו, כולם פשוט התאספו סביבו, הוא משך את כולם אליו".

על התקרית בה נהרג, אמרה בן גל: "אנחנו מבינים שזה חלק מלחימה. לא כועסים על אף אחד. אבל זה עצוב שככה צריך להיות. ברור לנו שאף אחד לא רצה בדבר כזה. אנחנו מחבקים גם את מי שירה את הירייה ובטוח לא התכוון. אנחנו מחבקים גם אותו".

מרדכי תקאי, חברו של הנופל אילן כהן סיפר: "אני עדיין מרגיש אותו חי. מבין, אבל לא מצליח לקבל. הוא בא מהזרם החרדי בארגנטינה, שנינו באנו משם ועשינו את אותו תהליך. הוא היה כאן לבד, המשפחה שלו נותרה בארגנטינה. הוא היה חכם מאוד, עם חשיבה מקורית, ולכן הוא גם הלך נגד הזרם שממנו בא. הוא אמר בימים האחרונים שלא יהיה זמין. הסיפור שלו צריך להיות דוגמה - בא מארגנטינה ומסר את נפשו למדינה".

מלחמת חרבות ברזל רפיח צנחנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}