כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024
ים של דמעות

בשיא פריחתו: נותי ליברמן לוקח פסק זמן וזו הסיבה

8 שירים תוך שנתיים וזה היה יותר מדי כנראה. הזמר הנערץ שנחשב להבטחה גדולה מודיע על הפסקה קצרה ומפרט מדוע

בשיא פריחתו: נותי ליברמן לוקח פסק זמן וזו הסיבה
נותי ליברמן צילום: יח"צ

הזמר והיוצר המוערך נותי ליברמן רק בן 23 אבל הוא אחד המוזיקאים המוכרים במדינה כולה ללא ספק, השיר הראשון שלו הפך להצלחה היסטרית והושמע בכל תחנות הרדיו בישראל. אלא שלפתע בשיא הקריירה הוא מכריז בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות על לקיחת פסק זמן ובעיני המעריצים "ים של דמעות".

בסטורי שפרסם כתב ליברמן: "התקופה האחרונה עוברת עליי מאוד קשה מכל הבחינות, הכל קורס עליי, לא יכול להרשות לעצמי כלום, מוזיקה זה תחום שכסף עף בו בלי חשבון. יש לי חובות של מיליון וחצי שקל שהצטברו עם הזמן, לא התחלתי אפילו לכסות את זה, אבל לאט מאוד ועכשיו החלטתי להעלות שלב, לקחת עוד כמה צעדים קדימה, איבדתי את עצמי בדרך". 

הסרטון של נותי ליברמן צילום: מתוך הסטורי/אינסטגרם

עוד הוסיף וכתב: "אני רוצה להיות פה בשבילכם והכי חשוב בשביל אישתי, וזה אחד האתגרים הקשים ביותר – גם לנהל זוגיות וגם לנהל קריירה, הקריירה מצליחה אבל אני לא מסוגל להיות בחובות, אני כל כך רוצה להיות אחרי".

לדבריו, "היום היה יום גדול בשבילי, יום שבו לקחתי לעצמי החלטות גורליות – לי, לכם ולזוגיות ולכל מה שקורה בחיים שלי, החלטתי להקדיש את עצמי עד הסוף לאישתי ולבית וגם לכם, אבל אני לוקח הפסקה קצרה".

עוד הוסיף הזמיר: "מוזיקה זה לא מקצוע, זה דרך חיים, את המוזיקה לא עוזבים אף פעם, אבל את ההתחייבות שהתחייבתי בפניכם על אלבום ועל עוד דברים מעניינים אני נאלץ להשהות מכמה סיבות – א: עזבתי את המשרד שמייצג אותי כרגע. ב: נאלץ לטוס בקרוב לארה”ב כי יש לי שם מספר אירועים שנסגרו. ג: הבית לפני הקריירה ואני מעוניין להשקיע שם את כל כולי כדי שביום שיהיו ילדים אוכל לעבוד רגוע לפרנסתם".

גם כך ימי ספירת העומר עצובים ומדכאים ועכשיו לשמע הבשורה - עוד יותר.

נותי ליברמן פרישה פסק זמן הפסקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}