ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
בטקס הזיכרון

האחות השכולה על הצעקות נגד גולדקנופף: "אחת החוויות הנוראיות"

האחות השכולה עדי כהן - מייזלס התייחסה להתפרעות במהלך טקס הזיכרון עם השר גולדקנופף ואמרה כי זאת הייתה "אחת החוויות הנוראיות". עוד כתבה: "באופן אישי. נעלבתי. ואני כועסת. תתביישו"

האחות השכולה על הצעקות נגד גולדקנופף: "אחת החוויות הנוראיות"
השר יצחק גולדקנופף בטקס הזיכרון צילום: באדיבות

האחות השכולה עדי כהן - מייזלס התייחסה בצהריים (שני) להפרעות וקריאות הביניים במהלך טקס הזיכרון בהשתתפות שר השיכון יצחק גולדקנופף ברחובות.

האחות כתבה: "אז היום חוויתי את אחת החוויות הנוראיות של החיים שלי. אבל לא בגלל הברור מאיליו. לא בגלל שלפני ארבעה חודשים וחצי איבדתי את אחי הקטן. ולא בגלל החרדה הגדולה שלי ממה ואיך יהיה בבית עלמין הצבאי בפעם הראשונה.

לא בגלל הפחד הגדול שלי מאיך אצליח לשרוד את הצפירה שמפלחת את הלב. לא בגלל שבתוך הלב שלי כבר ארבעה וחצי חודשים יש לא רק את הכאב שלי אלא גם את הכאב של ההורים שלי, של בעלי,של הבנות שלי,של האחים שלי ובטח שכחתי עוד קצת כאב שיש לי בלב עמוק.

אלא בגלל, שבזמן הטקס כשעלה השר לדבר (וזה ממש לא רלוונטי מי הוא) התחילו קבוצה של אנשים לצעוק עליו. כל הזמן שהוא דיבר היו צעקות רמות. הייתי המומה. כאב לי בלב. עוד יותר. הדופק שלי השתולל. הרגשתי שקשה לי לנשום. כל מה שהצלחתי להחזיק למעני ולמען הסובבים איים להתפרץ".

האחות הוסיפה: "והשיא היה שהשר להפתעתנו בחר לדבר על ניתאי. לספר את סיפור גבורתו, לספר עליו, על מי הוא היה, איפה התנדב, וכל הזמן הזה- צעקות! חוויה נוראית. מזעזעת. מחרידה. שום הכנה נפשית לא הכינה אותי למה שעברתי היום. נפגעתי. באופן אישי. נעלבתי. ואני כועסת. תתביישו. אתם לא שווים את האוויר שאתם נושמים ואתם לא שווים את כל החיילים שנפלו שיום אחד מוקדש להם. תתביישו", כתבה.

יצחק גולדקנופף יום הזיכרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}