ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
בזמן הצפירה

משאיות הסיוע בנתיב החדש - נחסמו

הבוקר נפתח נתיב חדש לתנועת משאיות סיוע, דרך מעבר תרקומיא הסמוך לחברון. פעילי צו 9 הגיעו למקום וחוסמים בשעה זו את תנועת המשאיות

משאיות הסיוע בנתיב החדש - נחסמו
משאיות סיוע נכנסות לעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90     

נתיב אספקה חדש למשאיות סיוע לעזה נפתח הבוקר (שני) במעבר תרקומיא הסמוך לחברון, זאת לאחר שאתמול נפתח מעבר זיקים לתנועת משאיות. במעבר צפויות לעבור היום כ-80 משאיות והוא נפתח לאחר שלא היה פעיל רק לצורך העברת המשאיות.

תושבי האיזור ופעילי תנועת צו 9 שהגיעו למקום חוסמים בשעות האחרונות את תנועת המשאיות, ומתכוונים להישאר במקום לאורך היום על מנת שמשאיות הסיוע לא יוכלו להגיע לרצועת עזה. החסימה נמשכה גם בזמן צפירת יום הזיכרון.

רועי ברוך, אחיו של אוריאל ברוך הי"ד שנחטף ונרצח וגופתו מוחזקת עדיין בעזה כתב לחוסמים: "רוצה להודות לכם לכל אחד באופן אישי, תודה רבה לכם אנשים יקרים וערכיים. אסור לתת לסיוע לאוייב לעבור ולהגיע לידים של חמאס ימ"ש".

"לחסום את המשאיות זה מעשה אצילי ומובן לכל בר דעת, תשתדלו עד כמה שאפשר שלא יעבור להם הסיוע" - כתב.

בצו 9 תקפו: "זה אבסורד מטורף שביום בו אנו מזכירים את החללים שהרגו מחבלי הנוחב'ה, מדינת ישראל ממשיכה בכל דרך אפשרית להעביר סיוע לאותם מחבלים. אובדן עשתונות ערכי".

על החסימה הוסיפו: "עצוב שביום קדוש זה נדרשים אנו לעצור את הפינוקים למחבלי הנוחב'ה. לא ניתן לנופלים להיות מגש הכסף לאיוב. פעילים נוספים מכל רחבי הארץ בדרכם למקום. שום סיוע לא עובר עד שאחרון החטופים חוזר".

צו 9 משאיות סיוע חברון יום הזכרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד