ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
סכום עצום

לא תאמינו כמה עולה "לתדלק" טסלה

לקוח של חברת ההשכרה הרץ החזיר לאחרונה מכונית טסלה 3 שכורה להרץ רק כדי לגלות שהרץ דורשת ממנו סכום של 277 דולרים

לא תאמינו כמה עולה "לתדלק" טסלה
טסלה 3 חשמלית של הרץ צילום: הרץ

מכירים את זה שאתם שוכרים מכונית ואז בחברת ההשכרה אומרים לכם שאתם צריכים להחזיר אותה עם מיכל מלא דלק? אם אתם לא מכירים, זה קורה בהרבה מקרים ותמיד עדיף להחזיר לחברת ההשכרה את המכונית עם "פול טנק" בגלל שלא מעט פעמים המחיר שצריך לשלם לחברת ההשכרה הוא מחיר יחסית גבוה רק בגלל ששכחתם לתדלק. אבל מה קורה כשיש לכם טסלה? התדלוק שלה בטוח יותר זול מחשמל, לא?

אז זהו שלא: לפי פרסומים בארצות הברית, לקוח של חברת ההשכרה הרץ, שגם ככה החליטה לסיים את ההרפתקה שלה עם מכוניות חשמליות, החזיר לאחרונה מכונית טסלה 3 שכורה להרץ רק כדי לגלות שהרץ דורשת ממנו סכום של 277 דולרים, הרבה יותר מעלות של מיכל דלק בארצות הברית, בגלל שהרכב לא תודלק (הוטען). להרץ יש מדיניות גם על החזרה של מכונית חשמלית, שקובעת שאם לא מילאת את הסוללה אז עליך לשלם 35 דולר, אבל מה הקשר בין טסלה 3 ובין דמי תדלוק?

אז מכאן הסיפור ממשיך: אותו לקוח של הרץ שילם כמובן ואז פנה באופן רשמי לקבל החזר כספי בגלל שטסלה 3 היא מכונית עם אלרגיה חמורה לבנזין, ושוב קיבל תשובה שהוא חתם על חוזה שבו כתוב מה יקרה אם לא יחזיר את הרכב מתודלק. מבחינה טכנית הלקוח באמת לא החזיר את הטסלה מתודלקת ויש לכך סיבה טובה: אי אפשר לתדלק טסלה.

בסופו של דבר הסיפור הסתיים בטוב: אחרי שאמצעי תקשורת בארצות הברית פרסמו את השתלשלות האירועים, הרץ הסכימה להחזיר ללקוח את 277 הדולרים ששילם עבור הדלק. אז אם אתם שוכרים מכונית חשמלית כדאי שתקראו טוב טוב על מה אתם חותמים, שלא תגלו שאתם צריכים לשלם כמעט אלף שקל דלק על מכונית חשמלית.

 

טסלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד