ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
מקרה מצוקה

מגיד המישרים הנודע בבקשה נרגשת: "הבית במצב של התפרקות"

באופן חריג יוצא מגיד המישרים הנודע הגאון רבי שלמה מילר שליט"א, בבקשה נרגשת לעזור ולסייע למקרה מצוקה של משפחה אותה הוא מכיר באופן אישי • "בנפשנו הדבר להציל את המשפחה הזאת", זועק הרב מילר, "לא שייך להשאיר אותם לבד" • ללא ספק – הקב"ה לא נשאר חייב למי שמסייע"

מגיד המישרים הנודע בבקשה נרגשת: "הבית במצב של התפרקות"
הרב מילר צילום: מתוך הסרטון

קול זעקה גדול נשמע מפיו של מגיד המישרים הנודע, הגאון רבי שלמה מילר, מראשי ישיבת 'כנסת יצחק – מודיעין עילית', שמביא לידיעת הציבור מקרה חמור מאוד של משפחה שנקלעה למצוקה נוראה, בעקבות מחלתה הקשה של האם ל"ע. 

לעזרה דחופה הקליקו כאן>>>

הרב מילר צילום: קופת העיר


הרב מילר שליט"א מכיר את המשפחה היטב, ולצערו הפך עד להשלכות החמורות של מחלת האם על המשפחה כולה. 

בפנותו לציבור הרחב אומר הרב מילר שליט"א כי "מדובר במשפחה מיוחדת בעל תלמיד חכם, ילדים נפלאים והאמא במצב לא פשוט. הבית ממש במצב של התפרקות. הם הגיעו למצב של פת לחם! בנפשנו הדבר להציל את המשפחה הזאת. לא שייך להשאיר אותם לבד!". 

השתלשלות האירועים החלה עם גילוי מחלתה של אם המשפחה שהיתה גם המפרנסת העיקרית בזמן שבעלה שוקד על תלמודו. הבית כולו התהפך, הילדים שבורים ומרוסקים מבחינה נפשית, אביהם שוהה רוב הזמן לצד מיטת רעייתו החולה שמצבה קשה במיוחד, ובבית שורר מחסור חמור מאוד, עד כדי פת לחם. 

אנשי עשייה שנכנסו בעובי הקורה הסבירו שאף ששיפור במצב הכלכלי לא יוכל לרפא את האם החולה ל"ע, הוא כן יוכל לתת מרווח נשימה בבית, ולאפשר לילדים להתמודד טוב יותר עם המצב הנורא.
לדבריהם, אין מנוס אלא להעניק למשפחה גב כלכלי למשך התקופה הקרובה, כדי שיוכלו להתאושש ולצאת מהעוני המחפיר בו הם נמצאים, בתקווה שהאם תחלים בהקדם בס"ד והמשפחה תוכל לחזור ולתפקד בצורה בריאה כפי שהיה עד לא מכבר.

"כולנו צריכים לתת את הלב והנשמה בתרומה הגונה", זועק הרב מילר בתחינה דומעת, "כדי שאכן המשפחה הזו תוכל לעמוד על הרגליים". כשדמעות חונקות את גרונו הוא מוסיף: "אי אפשר להשאיר ככה בעל מתמודד עם אישה חולה במצב לא פשוט בכלל".

"ללא ספק כל אחד שייתן תרומה הגונה לסייע למשפחה הזאת - הקדוש ברוך הוא לא נשאר חייב! הוא ישלם לכם מידה כנגד מידה שלא תדעו מצער, ושכל המשפחה יהיו בריאים ושלמים, ושתמיד יהיה לכם שפע ברכה והצלחה מתוך נחת ובריאות". 

לבקשת הרבנים כל אחד ואחד יקח על עצמו סך של 360 ₪ להצלת נפשות/

לעזרה דחופה הקליקו כאן>>>
 

קופת העיר הרב מילר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד