א' תמוז התשפ"ד
07.07.2024
מביע תמיכה

טראמפ: אגרש מפגינים 'אנטי אמריקאים', ישראל צריכה לנצח

טראמפ התחייב לגרש כל סטודנט זר שיביא "ג'יהאדיזם או אנטישמיות" לקמפוסים בארה"ב, ואמר שהאויבים הגדולים ביותר של אמריקה הם "מבפנים"

טראמפ: אגרש מפגינים 'אנטי אמריקאים', ישראל צריכה לנצח
הנשיא עם תומכיו צילום: הנשיא לשעבר טראמפ

בעצרת הגדולה ביותר שלו עד כה עם כ-100,000 איש בניו ג'רזי אתמול, טראמפ טען כי אותם אנשים שמממנים את "ההתקוממויות הקמפוס האלימות" גם מממנים את הקמפיין של ביידן.

טראמפ נאם בעצרת בחירות וביקר את הנשיא ביידן על כך שהזהיר את ישראל שלא יספק למדינה נשק אם ישראל תפתח במתקפה קרקעית גדולה ברפיח.

"אני תומך בזכותה של ישראל לנצח במלחמתה בטרור", אמר לקהל. "זה בסדר? אני לא יודע. אני לא יודע אם זה טוב או רע מבחינה פוליטית, לא אכפת לי, אתה צריך לעשות מה שנכון. זה היה פיגוע נורא, ה-7 באוקטובר היה פיגוע נורא".

הנשיא לשעבר אמר כי המתקפה של חמאס על ישראל, מעולם לא הייתה מתרחשת. במשמרת שלו.

"הוא באמת הצית באש את העולם", אמר טראמפ. "השבוע הוא הודיע ​​כי ימנע משלוח נשק לישראל בזמן שהם נלחמים למיגור מחבלי חמאס בעזה. זה היה מזעזע לשמוע את זה, אפילו שיש עדיין חטופים אמריקאים".

הוא קרא לביידן ולמפלגה הדמוקרטית "להחזיר את התרומות של כל האנטישמים, שונאי אמריקה ומממני הכאוס שמימנו את הכאוס בקמפוסים שלנו".

"אני תמיד מדבר על זה שיש לנו אויבים מבחוץ ויש לנו אויבים מבפנים - האויבים מבפנים מסוכנים לי יותר מהאויבים מבחוץ", אמר טראמפ. "עם רוסיה וסין אנחנו יכולים להתמודד. אבל המטורפים האלה בתוך הממשל שלנו שהולכים להרוס את המדינה שלנו, וכנראה רוצים. אנחנו חייבים לעצור את זה".

וטראמפ התחייב לגרש כל סטודנט זר 'אנטי אמריקאי' שיביא "ג'יהאדיזם או אנטישמיות" לקמפוסים בארה"ב, ואמר שהאויבים הגדולים ביותר של אמריקה הם "מבפנים".

הנשיא ביידן דונלד טראמפ מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד