כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
בשורה לטסים

הטיסות הזולות חוזרות ובגדול: כך תהנו מההנחות של חברת הלואו קוסט הפופולרית

חברת התעופה ריינאייר צפויה לחזור לטוס לישראל החל מתחילת חודש יוני, עם פתיחתו מחדש הצפויה של טרמינל 1 | למעשה כבר עכשיו חזרה ריינאייר להציע הנחות לטיסות מתל אביב

הטיסות הזולות חוזרות ובגדול: כך תהנו מההנחות של חברת הלואו קוסט הפופולרית
נתב"ג. אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90

החל מתחילת חודש יוני צפויה חברת התעופה ריינאייר לחזור לטוס לישראל עם פתיחתו מחדש הצפויה של טרמינל 1. 

למעשה, בימים האחרונים, חזרה החברה לכלול את ישראל במבצע הנוכחי לטיסות בחודשים מאי-יוני, מבצע שמופיע בדף הראשי של אתר החברה. בשלב הנוכחי, קשה לומר שמדובר במחירי מציאה, אך הם בהחלט נמוכים בהשוואה להיצע הקיים בחלק מחברות התעופה האחרות. ההחלטה של החברה מהווה צעד חיובי לקראת חזרתה של החברה לישראל והגדלת היצע הטיסות בשוק המקומי.

כזכור, מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל ריינאייר הפסיקה להציע הנחות לטיסות מתל אביב, גם לתאריכים בהם היא לכאורה מכרה טיסות מתל אביב. מי שנכנס לעמוד ההנחות של ריינאייר בחצי שנה האחרונה ראה שישראל הייתה המדינה היחידה שמופיעה באפור, כלומר שאין שום מבצעים זמינים עבורה.

ריינאייר צפויה לחדש את טיסותיה לתל אביב כאמור החל מה-1 ביוני, תחילה למספר מצומצם של יעדים כולל בודפשט, אתונה, ברלין, בארי, מלטה, פאפוס ומילאנו. נכון לעכשיו מתוכננות להצטרף לקראת 2025 גם טיסות למגוון יעדים נוספים כמו פוזנן, סופיה, סלוניקי, ממינגן, ונציה, בולוניה, נאפולי, רומא, באדן באדן ועוד, כשבהתאם להתפתחות ניתן להעריך כי הטיסות לפחות לחלק מהיעדים יחזרו מוקדם יותר.

טיסות טיסות לחו"ל נתב"ג בן גוריון ירידת מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד