כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"לעצור ולהתעשת"

גנץ תוקף את נתניהו: "הבאת חוק הגיוס תפגע קשות בחברה"

יו"ר המחנה הממלכתי השר גנץ תקף את הכוונה להביא לאישור הממשלה ביום רביעי את חוק הגיוס שמקדם ראש הממשלה. "אני קורא לנתניהו לעצור ולהתעשת. הבאת חוק כזה היא טעות גדולה בכל זמן, הבאתו כפי שאתה מתכנן, 48 שעות אחרי שנציין את גבורתם של נופלינו - תפגע קשות בחברה הישראלית ובחוסנה", אמר

גנץ תוקף את נתניהו: "הבאת חוק הגיוס תפגע קשות בחברה"
השר בני גנץ צילום: מתוך הסרטון

יו"ר המחנה הממלכתי תקף הערב (מוצ"ש) את הכוונה להעלות להצבעה בממשלה את מתווה חוק הגיוס שמקדם ראש הממשלה נתניהו יחד עם הפלגות החרדיות וקרא לנתניהו להתעשת.

גנץ אמר: "ראש הממשלה, בזמן שחיילי צה"ל ומפקדיו נלחמים ומחרפים את נפשם, ערב יום הזיכרון הקשה מאז קום המדינה, אתה פועל בכדי להביא חוק שלא מקדם שירות הוגן במדינה, יפגע בגיוס לצה"ל, בביטחון ובחוסן הישראלי.

יו"ר המחנה הממלכתי השר בני גנץ צילום: דוברות המחנה הממלכתי

גנץ קרא: "אני קורא לך לעצור ולהתעשת. הבאת חוק כזה היא טעות גדולה בכל זמן, הבאתו כפי שאתה מתכנן, 48 שעות אחרי שנציין את גבורתם של נופלינו - תפגע קשות בחברה הישראלית ובחוסנה.

ראש הממשלה - אל תפרק את החברה הישראלית בזמן מלחמה משיקול פוליטי. עוד לא מאוחר להעביר את מתווה השירות הישראלי", כך גנץ.

מזכיר הממשלה יוסי פוקס הגיב: "כמזכיר הממשלה שאמון על מתווה הגיוס, נדהמתי לקרוא בצאת השבת את הציוץ המפלג של שר בממשלה, ערב יום הזיכרון, שבו הוא תוקף את הממשלה על "חוק גיוס" עלום, על "סדר יום" של הממשלה ביום רביעי שטרם נקבע, תוך שימוש ביום הזיכרון כקרדום לחפור בו והאשמות חסרות שחר על פגיעה במדינה. בני-חזור בך!".

 

 

חוק הגיוס בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד