כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
שבועיים לבחירות

יאיר גולן משתולל: "ערוץ 14 סכין בגב האומה"

שבועיים לפני הבחירות לראשות 'העבודה', גולן מקצין עוד קצת שמאלה ויוצא למתקפה ארסית נגד ערוץ 14 הימני

יאיר גולן משתולל: "ערוץ 14 סכין בגב האומה"
הפטריוטים, ערוץ 14 צילום: צילום מסך

סגן הרמטכ"ל לשעבר וח"כ לשעבר יאיר גולן שמתמודד בימיים אלה על תפקיד יו"ר 'העבודה' ובעל הסיכויים הגבוהים להיבחר, יוצא במתקפה מטורפת נגד ערוץ 14. 

"ערוץ 14 הוא סכין בגב האומה. מכונת רעל על סטרואידים שמזיקה לחוסן הלאומי יותר מרוב ערוצי התועבה של אוייבנו. מי שנותנים לערוץ השקר, הכזב וההסתה היתר לפעול ברישיון, מי שמממנים אותו ומי שבוחרים להתארח בו - לא ירחצו בניקיון כפיהם". כותב גולן.

Yonatan Sindel/Flash90יאיר גולןצילום: Yonatan Sindel/Flash90

המגיש הבכיר בערוץ ינון מגל הגיב וכתב: "האיש שערוצי האוייב של חמאס, חזבאללה ומשמרות המהפכה לא מפסיקים לצטט מלין על ערוץ 14 הפטריוטי שמחזק את החיילים בזמן מלחמה. נכון שהכל הפוך, אבל האיש הזה במיוחד".

הכתב המדיני של 14, תמיר מורג הגיב לגולן וכתב: "הדבר המדאיג ביותר בציוץ הזה אינו התוכן האלים, הרעיל, המסית והדיקטטורי שלו, אלא העובדה שהאדם הזה כיהן כסגן הרמטכ"ל. כואב הלב על מפלגת העבודה, שפעם, בימים רחוקים ושפויים יותר הייתי חלק ממנה, וכיום הפכה לקן קוקייה שצועד בחדווה מטורללת לפח האשפה של ההיסטוריה".

עורך הדין מיכאל דבורין, לשעבר דובר קמפיין 'הליכוד', הגיב: "מי שבימין רוצה להבין למה אסור לימין ללכת לבחירות לפני מועדן בסוף 2026, שיתבונן היטב בציוץ הזה. אני מאמין שלא צריך לפרשן כאן".

כתב התחקירים של 'ערוץ 14', ישי פרידמן, הגיב לציוץ וכתב: "יאיר גולן יכול להגיד מה שהוא רוצה על ערוץ 14, אבל הוא הטיף לסרבנות, הוא הצדיע לסרבנים (כפי שחשפנו בערוץ 14 בהופעה שלו בלונדון) לא מזמן. ועל גנרלים כמוהו אמר רק השבוע הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי, כי הוא היה חלק מתופעה מופקרת שהובילה לאירועי ה-7 באוקטובר".

"ואפרופו סכין בגב של כלי תקשורת. עיתונאים מעניקים ליאיר גולן הנחת אלוף שמאלן ולא מבקרים אותו על תמיכתו באחד הקמפיינים הכי מסוכנים בתולדות המדינה: הפיכה צבאית ומרד גנרלים. כלי תקשורת צריכים לשאול את מר גולן שוב ושוב: מדוע סגן רמטכ"ל לשעבר שתמך בסרבנות בפומבי חושב שהוא יכול להיות חלק מהנהגה ישראלית במדינה דמוקרטית". כך פרידמן.

"ציוץ דוחה ורעיל מצידו של גולן", כתב ביני אשכנזי, כתב המשפט של 'וואלה'.

ב-28.5 ייערכו הפריימריז לראשות 'העבודה' בהן צפוי גולן לנצח אתץ שלושת המתמודדים מולו ולאחר מכן ינסה להתאחד עם 'מרצ' כדי להוביל את גוש השמאל, בעוד בני גנץ ויאיר לפיד נחשבים כמפלגות מרכז.

מול גולן מתמודדים, איש העסקים אבי שקד. פעיל המפלגה עוזי נגר והפעיל החברתי איתי לשם.

יאיר גולן ערוץ 14 ינון מגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד