ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
יהיו חשמליות

זו המכונית הסינית החדשה שתגיע לאירופה

בכירים בחברה בישרו על הגעתם של שני המותגים החדשים במהלך וועידת עסקים שעסקה בשיתופי פעולה בין צרפת וסין

זו המכונית הסינית החדשה שתגיע לאירופה
ניאו ET9, ממנו יומצאו שני מותגי משנה המכוונים לשוק האירופאי צילום: NIO

אם חשבתם שאין לנו מספיק מכוניות סיניות, אז הנה יש לנו עוד כמה בשבילכם: יצרנית הרכב הסינית "ניאו", שמכוניותיה משווקות בישראל על ידי דלק מוטורס תציג בקרוב שני מותגי רכב חדשים, כך מפרסמים אמצעי תקשורת באירופה.

לפי הפרסומים, בכירים בניאו בישרו על הגעתם של שני המותגים החדשים במהלך וועידת עסקים שעסקה בשיתופי פעולה בין צרפת וסין.

במהלך האירוע פירט ניקולאס וינסלוט, מנהל הפעילות של ניאו בצרפת את תוכניותיו של המותג לאירופה, ומה שטוב לאירופה טוב גם לישראל בגלל שהמכוניות אשר משווקות בישראל הן מכוניות שמיוצרות לפי כללי התקינה האירופית, כלומר מכוניות שמיוצרות לשוק הרכב באירופה מתאימות גם לשיווק בישראל.

לדברי וינסלוט, המכונית הראשונה שהיצרנית תציג השנה תיקרא "אונבו" ותתחרה מול מודל Y רבת המכר של טסלה. לעת עתה הכינוי שנתנו לדגם הראשון של ניאו ביצרנית הרכב הוא ALPS ("אלפס") או "אל שישים" אבל השם הזה עוד עשוי להשתנות.

בנוסף לדגם הראשון של אונבו, ניאו תציג עוד מותג שיחשף רשמית ב-2025. המותג החדש יקרא "פיירפליי" כלומר גחלילית. המכוניות של פיירפליי יהיו ככל הנראה יותר עממיות ומחיר היעד שלהן לאירופה יהיה 30 אלף יורו. אנחנו עדיין לא יודעים איך המכוניות של היצרניות החדשות האלה יראו כי עוד לא נחשפו תמונות רשמיות שלהן, אבל מיותר כמובן לציין שגם המכוניות של אונבו וגם המכוניות של פיירפליי יהיו חשמליות.

 

 

רכב חשמלי סין צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד