ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"מעל הטבע ממש"

גדולי המקובלים הסכימו: זו הכנה אמיתית לגאולה

הספר שהפך לשיחת היום בכוללים ובהיכלי הישיבות, הגיע לשולחנם של גדולי המקובלים שהתבטאו עליו בביטויים מפליגים | סודות נוראים ועצומים בענייני גלות, גאולה ומשיח | כל הפרטים

גדולי המקובלים הסכימו: זו הכנה אמיתית לגאולה
הרב דב קוק והרב יעקב עדס צילום: שוקי לרר//א. איזינבאך

בשבועות האחרונים יצא לאור עולם ספר חדש שמעורר הדים רבים בקרב בני התורה. מספר גדולי ישראל ותלמידי חכמים הביעו את התפעלותם - והורו לבני ביתם לרכוש את הספר ולהביא ברכה אל בתיהם.

בתוך הספר מופיעים סודות עצומים ונוראים על כל ענייני הגלות, הגאולה וסדר התגלותם של משיח בן יוסף ומשיח בן דוד, מתורת הרמח"ל הקדוש.

הספר המדובר נקרא בשם 'דעת רמח"ל', ומטרתו להנגיש את תורת הרמח"ל הפרושה על פני עשרות חיבורים - לכדי ספר אחד, ערוך ומלוקט בטוב טעם לפי נושאים, כאשר כל המעיין בו מוצא בנקל את התייחסות הרמח"ל לנושא המבוקש, ובמקביל הלומד בו מקבל היקף מהגותו התורנית הענפה של אור עולם, קודש הקדשים רבי משה חיים לוצאטו זיע"א.

בנוסף, בסוף הספר תמצאו גם את 'פסוקי הקיווי'. סגולה נוראה המיוחסת לרמח"ל ומבוססת על סדר פסוקים מיוחד אותם סידר בכוונותיו הגנוזות והטמירות על פי שמות הקודש וצירופים נסתרים.

במהדורה שיוצאת לאור בימים אלו, משולבים אלפי ציטוטים גם מן הספרים אותם כתב רמח"ל בלשון ארמית, ובהם סודות עצומים כפי אשר נגלו לו מן השמים, ומן ספרים אחרים נדירים שאינם בהישג יד. סה"כ מעל ל-900 עמודים, ובהם אלפי ידיעות וציטוטים נדירים.

My.ramhal, ויקיפדיהציון רמח"ל בכפר יאסיףצילום: My.ramhal, ויקיפדיה

כאמור, גדולי ישראל ותלמידי חכמים מפורסמים שקיבלו לידיהם את הספר יצאו מגדרם בשבח הליקוט והאור החדש שמביא איתו הספר לעולם, ולדבריהם התפשטות תורת הרמח"ל בימים אלה, היא רמז והכנה לגאולה השלימה.

כך גם הצדיק המקובל רבי דב קוק מטבריה שקיבל לידיו את הספר מיו"ר המכון, עיין בו והתבטא בהתפעלות מרובה ובאורח נדיר וחריג כי "מדובר בספר פלא, מעל הטבע ממש". 

בימים האחרונים עלו חברי המכון בנוסף גם למעונו של המקובל רבי יעקב עדס שעיין בספר, עודדם וחיזקם על האוצרות הנדירים מתורת הרמח"ל שכעת ערוכים ומסודרים לכל החפץ בם, ובירך את העושים והמעשים להפצת תורת הרמח"ל בברכות וישועות לרוב. 

ראוי לציין, כי מפאת ייחודיותו של הספר לא ניתן להשיגו ברשתות הספרים הגדולות, אלא אך ורק בנקודות המכירה שפורסמו, או במשלוח עד לפתח הבית.

דעת רמח"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד