הנוסע התלונן: הדיילת עם סיכת "פלסטין חופשית" ונאסר עליו לטוס
אירוע מטריד ואנטישמי אירע לנוסע יהודי בטיסת חברת ג'ט בלו בארה"ב, הנוסע הואשם ב'גרימת הפרעה' לאחר שהעיר כי דיילת עונדת סיכת דגל של תמיכה בפלסטין. כשהמטוס נחת ניגש אליו איש ביטחון ודרש לראות את תעודת הזהות שלו, בטענה שהוא גרם להפרעה במטוס
- יענקי פרבר
- כ"ח ניסן התשפ"ד
- 3 תגובות
נוסע יהודי בטיסת חברת ג'ט בלו, בארה"ב, הואשם ב'גרימת הפרעה' לאחר שפנה למפקח הטיסה לגבי דיילת שענדה סיכת תמיכה בפלסטינים. פול פאוסט, בן 54, סיפר בוידאו כי בטיסה ללאס וגאס, נבאדה ביום ראשון שבוע שעבר, הוא חש אי נוחות מהסיכה שענדה הדיילת, אך הוא בחר לשמור על שקט בעניין.
פול מפלורידה, אמר שהוא הגיש תלונה בשקט על הסיכה למפקח הטיסה: "אמרתי: 'אני לא רוצה שתהיה בעיה. אולי תדבר איתה אחרי שנעזוב את המטוס. פשוט תדבר על זה שזה אולי קצת חסר רגישות, זה גרם לי להרגיש קצת לא בנוח'", הוא סיפר.
כשהמטוס נחת ניגש אליו איש ביטחון ודרש לראות את תעודת הזהות שלו, בטענה שהוא גרם להפרעה במטוס. לאחר מכן התקשר איש הביטחון למשטרה שלא עשתה דבר, אך הוא גילה מאוחר יותר שחברת התעופה ביטלה את טיסתו חזרה.
כשהתקשר לשירות הלקוחות, הוא אמר שהוא היה המום ממה שאמרו לו. "הם הקריאו לי את האשמות, היה כתוב, אדון פאוסט גרם להפרעה בטיסה, לא הקשיב להנחיות צוות הטיסה, לא הקשיב למפקח בשער, ומר פאוסט אמר שכולם צריכים לנסוע לעזה כדי שניתן יהיה להרוג אותם".
"זה לא נכון בכלל", אמר פאוסט, שהוא יהודי, הוא האשים את חברת התעופה ב"אנטישמיות בוטה" בגלל התקרית. דובר חברת ג'ט בלו אמר שהם חוקרים מה קרה.
"אני כבר 10 שנים נוסע בחברה כנוסע מתמיד", אמר פאוסט, "זה מה שקורה עכשי, דבר אחד זה הפגנות בקמפוסים עם ילדים שלא יודעים מה הם עושים. אבל עכשיו זה תאגיד שמאפשר לעובד לענוד את הסיכה הזו, ומתייחס כך ללקוח".
@JetBlue Horrible way to treat a very loyal customer pic.twitter.com/KhaQFoDCZP
— Paul Faust (@RealCoolGuyPaul) April 29, 2024
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות