לקוחות הרשת מתלוננים: תקלות ועיכובים במשלוחים
לקוחות שופרסל מתלוננים על תקלות ועיכובים בהגעת משלוחי האונליין של הרשת. הם מתארים עיכובים ואיחורים ויש מי שמקבלים את המשלוח באמצע הלילה. בניגוד לשעה שנקבעה בעת ההזמנה
- קובי עוזיאלי
- ט' ניסן התשפ"ד
- 1 תגובות
רגע לפני החג, לקוחות שופרסל חווים תקלות ועיכובים במשלוחי האונליין של הרשת. לקוחות דיווחו על תקלות במועדי הגעה, איחורים של שעות ארוכות, והגעה של המשלוח באמצע הלילה. ישנם לקוחות שממתינים לשעה שנקבעה ואז מקבלים הודעה על מועד חדש, שיהיה למחרת וגם אז המשלוח לא מגיע. כך דווח בתוכנית 'צבע הכסף' ב'כאן רשת ב'.
עורכת הדין, הדס יעקובסון, מנכ"לית עמותת צרכנות חדשה הסבירה בתוכנית כי "החוק קובע שהמשלוח צריך להגיע עד שעתיים מטווח השעות האחרון שנקבע. אם הוא לא מגיע לצרכן מגיע פיצוי תלוי זמן העיכוב. אם הוא לא מגיע מעל שלוש איחור מגיע לו כ-600 ₪ פיצוי".
עם זאת הסבירה עו"ד יעקובסון כי בחוק ישנה החרגה. כלומר, אם ישנן נסיבות חריגות שבית העסק לא יכול היה לדעת ובגללן נוצר העיכוב – הוא פתור מהפיצוי, אך עומס החג במשלוחים, לא נכלל בחריג הזה ולכן לכאורה הלקוח יכול לדרוש פצוי וגם אמור לקבל אותו.
מ'שופרסל אונליין' נמסר: ״לאור הביקוש הגובר ובשל תקלה טכנית נקודתית באחד ממרכזי השילוח האוטומטי של שופרסל אונליין, חלים עיכובים ושיבושים באספקת חלק מהמשלוחים. מתנצלים בפני לקוחותינו על אי הנוחות ופועלים על מנת שהמשלוחים יגיעו בהקדם. אנו מפיקים את הלקחים להמשך״.
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות