כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
קרב לילי

אש לעבר החיילים והשיחה עם מנכ"ל משרד הבריאות ברצועה

ראש מנהלת התיאום והקישור לעזה שוחח עם מנכ״ל משרד הבריאות ברצועה ודרש ממנו לוודא שכל פעילויות הטרור בבית החולים שיפא מופסקות. חילופי אש בין חיילים למחבלים בבית החולים

אש לעבר החיילים והשיחה עם מנכ"ל משרד הבריאות ברצועה
כוחות צה"ל בשיפא: אילוסטרציה צילום: דובר צה"ל

צה"ל ושב"כ פועלים באופן ממוקד לסיכול טרור ומעצר מחבלים במרחב בית החולים שיפא, זאת בעקבות מידע מודיעיני שמעיד על הימצאות מחבלים בבית החולים ושימוש בתשתיות בית החולים להוצאת פעולות טרור.

ירי באזור בית החולים שיפא הלילה

במסגרת הפעילות, במהלך הכיתור נפתחה אש על ידי מחבלים מתוך מתחם בית החולים לעבר כוחותינו שהשיבו באש ופגעו במחבלים. כוחותינו ממשיכים לפעול במרחב בית החולים.

השיחה עם מנכ\"ל משרד הבריאות בעזה

ראש מנהלת התיאום והקישור לעזה שוחח עם ד"ר יוסף אבו ריש מנכ"ל משרד הבריאות ברצועה ודרש ממנו להפסיק את פעילויות הטרור מתוך בית חולים: "אנחנו רואים שארגון הטרור חמאס ממשיך את הפעילות הצבאית שלו בתוך בתי החולים. אנחנו מוכנים לספק כל סיוע המוניטרי שיידרש. הבקשה שלנו היא פשוטה, הפסקה מיידית של כל פעילות הטרור בבתי החולים".

קולות ירי וחילופי אש באזור בית החולים שיפא

 

ראש מנהלת תיאום והקישור לעזה שוחח גם בימים האחרונים עם מנכ"ל משרד הבריאות ברצועת עזה על פעילות ארגוני הטרור בבתי החולים ועל הצורך בסיכולה, תוך תיאום מלא עם הנהלת בתי החולים.

כזכור הלילה דיווחנו כי כוחות צה"ל פועלים במבצע ממוקד בבית החולים שיפא בעקבות מידע מודיעיני על הימצאות בכירי חמאס במרחב אשר משתמשים בבית החולים לנהל ולייצא פעולות טרור.

בית החולים שיפא מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד