כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
תקף את ביידן

טראמפ קורא לסיום המלחמה בעזה: "לחזור לעולם של שלום"

נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ תקף את ביידן בריאיון לתקשורת האמריקנית וטען כי הוא זרק את ישראל. עוד הוסיף כי על ישראל לסיים את המלחמה בעזה: "לעשות את זה מהר ולחזור לשלום עולמי"

טראמפ קורא לסיום המלחמה בעזה: "לחזור לעולם של שלום"
הנשיא לשעבר טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ אמר בריאיון ל'פוקס ניוז' כי הוא מבקש להעביר לראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "אתה צריך לסיים את המלחמה בעזה. לעשות את זה מהר, ולחזור לעולם של שלום".

טראמפ אמר כי "אנחנו צריכים שלום בעולם. היינו קרובים לזה. עשינו את הסכמי אברהם ואני מתערב שהיינו מכניסים אליהם גם את איראן".

הנשיא לשעבר תקף בחריפות את ביידן על יחסו לישראל: "פתאום ביידן זורק את ישראל. הוא אומר שנתניהו צריך ללכת". בהתייחס לנאומו של שומר שבוע שעבר אמר כי הוא "אולי שכח שישראל איבדה המון אנשים ב-7 באוקטובר. אנשים צריכים לזכור את זה. אולי שומר שכח את זה, אבל למעשה הוא לא שכח את זה באמת - כי הוא מסתכל איפה הוא יכול לקבל יותר קולות". 

"הוא רואה את הפלסטינים ואת הצעדות הגדולות, והחליט ללכת לכיוון הזה במקום ישראל. אני לא ידוע איך ישראל נשארת עם האנשים האלה. הוא רואה את כל ההפגנות, היה בשוק - ופתאום הוא זרק את ישראל".

עוד הוסיף: "הדמוקרטים רעים מאוד לישראל, אבל ישראל דבקה בהם. ישראל נאמנה. ביידן כל כך רע לישראל. היא מעולם לא הייתה צריכה להיות מותקפת. אם ביידן היה טוב לישראל, עסקת הגרעין גם מעולם לא הייתה נחתמת, וישראל לא הייתה מותקפת".

דונלד טראמפ בחירות ארה"ב 2024 ישראל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד